Followers Remaja Purba

Wednesday, November 14, 2012

Sup Urat Ketin di Bangi



Hari Kejadian: Isnin (12 November 2012)
Tempat dan masa kejadian: Bangi - 9 malam..

  •  Penat balik kerja tak hilang lagi, menjamu selera pulak di Bangi.. sikit punya jauh tempat tujuan.. ni gara-gara baca entry ni ---> http://azieazah-aa.blogspot.com/2012/11/sup-urat-ketin-lagi.html
  • Tiada gambar tempat kejadian 'Sup Urat Ketin'.. pstt: perkataan urat tidak kelihatan --- mentolnya terbakarler tu..
  • Makan besar bersama semua adik-beradik hubby, anak-anak buah termasuk MIL..

Sementara nak tunggu makanan tiba..

Aku memang tak pegang dia ni.. tangan sakit ntah bila nak baik..


Aksi tengok orang makan, dia pun sama nak..

menu utama: Sup Urat Ketin.. bagi aku biasa je.. lagi best sup gear box..
air pulak: 3 jug besar kitorang order.. senang.. untuk satu family besar.. (napelah tak ingat nak amik gambar jug tu kan..)
Subjek utama: nak pergi makan.. maka gambar pun cukup makan je lah..


Selesai sudah.. cuma kitorang tak tolong angkat hantar ke dapur untuk dicuci je..



psstt: dak Kakak masih di rumah MIL.. langsung takmo balik pulak dia.. siap merajuk tarik muka..

psstt lagi: Penat semalam mengemas rumah.. barang bilik A pindah ke bilik B, barang bilik B pindah ke bilik C.. hubby cakap dah macam orang baru pindah rumah..

last psstt: Esok Awal Muharram.. Lusa aku cuti nak bawak dak Nuha cucuk 6 bulan kat hospital..




14 comments:

Kakzakie Purvit said...

Tayanglah makanan sedap mana tapi kakak lebih suka tengok Nuha yg punya pipi montel berkilat dan bibir yg menggeramkan tu. Heeee.... geramlah kakak.

Kakcik Seroja said...

Sekejap je Dak Nuha nampak dah besar. :)

Anum said...

x pernah try

NM02 said...

kite pun nak cocok qays 5 bulan selasa depan. eh...mereka sebaya ek...

Unknown said...

Sedapnya.... Sup sup sup

Unknown said...

Sedapnya.... Sup sup sup

Unknown said...

sup urat ketin? err x pnh QUeen rasa.. hehehe Queen cuma mkn sup ayam jer... hehehehe...

Dr K said...

aiyooooo..mangkuk sup dah licin! hahaha...urat keting ni bahagian apa?

نورعيم said...

sup urat keting? mcm pelik je sis.

dak m=nuha dah besar! comel aje dia!

Anonymous said...

sedap tu nuha yg makn ke mak nudaj yg sapu hehehe

Munn Jaafar said...

6 bulan dah dak nuha..kejap je kan.. :)


*ada baca gk sup urat keting kat entry kat azie..stil xleh bygkan camana rasa dia..

Dhya Surya said...

salam kenal...=)
sue dh try sup nie...
boleh tahan sedapnya...
makan ngn nasi putih panas + sambal kicap....kecur rasanya...=)

kay_are said...

sup urat ketin tu sup ape? peliknye.. tak pernah makan..

uncle gedek said...

urat ketin ni bahagian mana lembu sebenarnya, eh?

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...