Followers Remaja Purba

Monday, November 5, 2012

Demam tumbuh gigi..



Perbualan babah dengan anaknya yang baru berusia 6 bulan..

Babah: Atok.. Nuha dah tumbuh gigi ni.. Atok bila nak tumbuh gigi atok..?
dak Nuha senyum sengih je dia..

Babah: Nuha dah ada 2 batang gigi atok..
dak Nuha terkebil-kebil tengok babah dia.. apalah yang dia boleh buat selain perhatikan aksi babah dia..



psstt: Agak-agak, kalau my FIL baca entry ni apalah respond dia kan..

psstt lagi: Dak Nuha masih belum sihat..

last psstt: Pagi ni ada sesi penyampaian sijil di Tadika dak Adik..


10 comments:

Kakcik Nur said...

Kalau Dak Nuha menyusu badan, siaplah kena 'geget'. :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Anum said...

comel

:: Mrs.Eady :: said...

atuk mesti gelak! :)

Rai Ourkizuna said...

hehehe..ayah saya ada perbualan lebih kurang sama dengan cucunya.. sbb ayah saya pun da banyak hilang giginya..hehehe..

Munnafendy said...

nnti adik pakai baju ala2 konvo ke??? aarrggghhh kenangan!

kay_are said...

tak sehat lagi? ari tu pun anak buah demam.. moga cepat sembuh

Daddy Ziyyad said...

cuba la kasik FIL baca..ekekekeke

Zie said...

nak tumbuh gigi mesti demam dulu kan

Kesuma Angsana said...

moga cepat sembuh ye !

anitadiana said...

memang geram lah budak bolat ne...rasa nak gigit-gigit peha..dah macam peha ayam...memang comel sangat lah si nuha ne..muka fotostat abangnya...nanti bawa lagi kat opis..he..he..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...