Followers Remaja Purba

Wednesday, November 14, 2012

Dak Nuha demam panas..!


  • Balik kerja tadi.. pengasuh bagitau badan dak Nuha panas sangat.. 4 kali dah dak Nuha dimandikan..
  • Memang panas sungguh, tak fikir apa dah terus bawak ke klinik..
  • Apalah yang dia tau selain merengek menangis..
  • Bab-bab anak tak sihat ni aku memang cepat panik.. teramat risau walaupun anak-anak cuma demam biasa..
  • Kebetulan pulak hubby outstation ke Utara.. moga sepanjang ketiadaan hubby ni dak Nuha tak meragam teruk..
  • Tangan aku pun tak sembuh elok lagi ni.. nak dukung dia pun menahan sakit..
  • Ok.. ok.. aku nak out dulu.. dak Nuha meragam.. tadi dia tidur lepas makan ubat..

4 comments:

makchaq said...

sian dak Nuha, sian jugak kat mak dia..
kalau budak2 demam memang susah hati kan...

Anonymous said...

get well soon nuha ngan bro

kay_are said...

demam lagi? semoga cepat sembuh ye dak nuha

uncle gedek said...

uncle cukop takot bila anak demam

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...