Followers Remaja Purba

Monday, April 25, 2011

Menteri Pengajian Tinggi & Hotel Hilton

21 April 2011 di Hotel Hilton.

Tahniah buat penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2010.. bertuah kerana Menteri Pengajian Tinggi turut sama meraikan..

Aku bukanlah watak utama dalam cerita ni pun tapi orang pertama melangkah masuk di atas karpet merah - aku <--- usherette.. walaupun tak penting tapi sikit sebanyak membantu dalam tugasan yang diberikan.



macam mana pun majlis kali ni memang istimewa dengan kehadiran Menteri.

psstt: Lepas ni berlatih camne nak naik atas pentas guna kasut tumit 3 inci agar tak tersadung ye.. ;)

6 comments:

sicomot-comel said...

wah..

3 inci??
kasut aku pakai buat main lari2 tu, dua inci jek..
keh3

aizamia3 said...

3 inci tu khas utk acara marathon, kalau setakat pusing giant nobita bwh 3 inci aku guna.. Kihkihkih..

mcm ni lah said...

follow you dan tinggal jejak utk dijejaki

aizamia3 said...

tq.. buat lagi dan lagi dan lagi <--- macam nilah.. hikhikhik..

azam said...

Nice.....lama tak ngomen
Busy sgt

aizamia3 said...

azam:
sama ah kita.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...