Followers Remaja Purba

Monday, April 4, 2011

ABPBH 2010

Sepanjang Anugerah Bintang Popular Berita Harian malam tadi berlangsung, macam-macam komen dalam mukabuku. Cara artis berjalanlah, fesyenlah, bahasa, nyanyian.. macam-macam tapi bukan setakap dalam ABPBH malah dalam mukabuku pun turut happening..

Tapi.. Dari mula sampai akhir, paling happening dan paling aku suka masa nak bagi anugerah artis paling popular.. Usop Wilcha.. 'siapa nak tau keputusannya, sila angkat tangan macam saya'.. Ramai pulak yang buat tu.. Malah SAM - pemenang artis paling popular tu pun aku rasa tenggelam dengan lawak dorang ni..

Dalam sehari ke seminggu ni kita tengok pelbagai komen samada baik atau buruk pasal anugerah tu.. Biasalah tetiap tahun mesti ada punya.. Baik dari sapa kalah atau menang hinggalah ke pakaiannya..

Siapalah yang bertuah bawa balik Livina tu kan..

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...