Followers Remaja Purba

Wednesday, April 20, 2011

'SAYA NAK JOIN BLOGLIST AWAK'




Sambil layan makan tengahari kat depan pc, aku terjumpa blog ni ---> let the keyboard talk, tuan punya blog ni nak meramaikan ahli dalam bloglistnya serta memantapkan lagi blog dia.. so aku nak try cuba test berjaya ke tidak.. tapi pandangan yang aku yang kelam ni merasakan blog aku akan disenaraikan dalam bloglist dia..

Kenapa blog aku perlu ada dalam bloglist dia ni..?
boleh dapat ramai kawan, kenal ramai orang, dapat bertukar idea pandangan mengurangkan kelam aku ni.. (ayat skema)..

9 comments:

Teenager Housemaid said...

hoho..macam best je

aizamia3 said...

cer buat.. cer buat..

syuwai said...

wah, cam nak join gak ^^

luckylizan said...

meh jom serbu ramai2..hihi

aizamia3 said...

meh reramai join.. lagi ramai lagi meriah.. ;)

ainhany said...

salam ukhuwah salam ziarah,
= i follow...

aizamia3 said...

ainhany:
terima kasih sudi singgah.. ;)

ladyzamea said...

nak joint gak..
hehehe...

aizamia3 said...

jom2.. kite buat heboh kat situ..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...