Followers Remaja Purba

Friday, April 22, 2011

Jom Join Bloglist Hackers




Minggu ni dok asyik layan bloglist.. Kali ni nak join kat BLOG yang ni pulak.. Korang nak join aku tak tauler sempat ke tidak sebab due date malam ni..


Checiter skit kenapa korang nak masuk bloglist Hackers ini? Bagi tahu group mana korang nak masuk..
---> Aku nak orang kenal dan rajin masuk terjah kat blog aku..
---> Kau rasa nape kau buat bloglist tu pulak...? (eh! Sape punya segmen ni sebenarnya ni)..
---> Kalau aku dah tentu aku nak kenal lebih mesra pemilik blog tu.. ;) Jadi kau kena masukkan aku dalam bloglist kau.. tapi aku tak bolehlah masuk dalam 'Bloglist Gadis Pilihan Hackers' kau tu sebab aku ni dah jadi mak budak a.k.a remaja purba..


Ok Hackers, kau tak payah pening kepala nak pilih sebab aku dah tentu berada dalam senarai kau itu.. (wah! riaknya.. ;)

6 comments:

  1. masuk bloglist saya secara free~~tidak perlu bersegmen bagai~~

    *cakap macam blog popular je kan?

    haha~~

    ReplyDelete
  2. aku suka tengok dorang buat segmen, bagi semangat kat dorang..
    Kau masukkan aku kat dalam blogslist kau ye.. Aku gile glam ni... Kihkihkih... tp dgn org yg cool dgn aku je lah, kalau tak, aku tak berani nak kacau sangat..

    ReplyDelete
  3. hackers tu nama tuan punya blog tu.. Dia buat segmen nak pilih blog mana yang dia nak listkan dalam blog dia..

    ReplyDelete
  4. owh yg bertuah je la ye..

    pasal x check in blog saya,xpe lah.. saye sje ni jenjalan bace blog org.

    ReplyDelete
  5. Nini:
    jalan2.. dah penat duduk minum petang.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...