Followers Remaja Purba

Monday, July 3, 2023

Benarlah Kata Orang

 
Dulu..
Kau pernah cakap macam tu pada aku.

Sekarang.. 
Bila aku sebut semula, kau tak boleh nak terima.

Aku.. 
Dengan niat kau akan faham tapi rupanya kau sentap tak cuba nak faham.  

Kau... 
Bila aku bertanya.. kau kata takde apa² tapi bila di belakang kau bercerita.
Luahkan, jelaskan baru aku faham.
Bila aku cuba terangkan, kau tolak seperti berdendam.

Aku tak harap kau faham maksud tersirat kerana yang tersurat ini pun dah buat urat marah kau tu berselirat.

Benarlah kata orang..
Dengan orang perempuan ni kau ya kan aje.
Tak cukup lapan keturunan habis diungkitnya.

#RemajaPurba: Bukan orang lain pun..

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...