Followers Remaja Purba

Thursday, February 4, 2021

PKP dilanjutkan hingga 18 Februari 2021


Apabila PKP 2.0 dilanjutkan hingga 18 Februari 2021. Tiba-tiba..

'PKP ni sambung lagi, sayang pergi kerja ke?' 
'Kenapa? Dah tak suka tengok muka sayang dekat rumah dah ke?'
'Siapa pulak kata tak suka..?'
Inilah jadinya bila dah lama sangat bekerja dari rumah.


Imbas kembali..
Perkara yang telah selesai:
01 Januari 2021 - Ulang tahun perkahwinan ✔
28 Januari 2021 - Ulang tahun kelahiran ✔ 
Berkongsi pula tarikh dengan cuti umum 'Thaipusam Day'


Reward buat diri sendiri - laptop


01 Februari 2021 - Isnin (cuti umum) ✔
Hari Wilayah Persekutuan ialah cuti umum yang disambut oleh tiga buah Wilayah Persekutuan iaitu di Kuala Lumpur, Labuan dan Putrajaya. Tarikh ini bersempena pembentukan Kuala Lumpur sebagai ibu negara Malaysia dan Wilayah Persekutuan pertama pada tahun 1974. -sumber en. Google-


FEBRUARI..
Kali terakhir aku berjumpa denganmu, pada tahun 2020. Alhamdulillah, hubungan kau dan aku masih belum terjejas rupanya. Ketika tahun 2020 aku bersamamu selama 28 hari, begitu juga dengan tahun ini, masih kekal 28 hari. Panjang umur, tahun depan kau akan menjadi bulan paling istimewa, Februari tapi sementara itu, kau layanlah aku hingga aku bertemu dengan dia si MAC.
 
#RemajaPurba: JANUARI.. kau 'kekasih awal dan akhir' buat aku.

2 comments:

  1. lama sangat duduk rumah..tepu dah otak ni sebenarnya

    ReplyDelete
  2. dramatic sangat 2 last paragraphs tu ahha. terhibur sis

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...