Followers Remaja Purba

Monday, June 17, 2019

Salam Aidilfitri dari #ChefHubby dan #MakBudak


Di pagi satu Syawal..

Salam Aidilfitri dari #ChefHubby dan #MakBudak buat semua.

Aidilfitri kali ini disambut meriah di kampung bersama en. Hubby dan keluarga. Tiada istilah 'one two som' nak sambut raya di mana. Pagi raya beraya di rumah MIlL sebelum berangkat pulang ke kampung mak aku di selatan. 

My anak sulung.. dak Kakak..

Kali ni berbusana ungu dari koleksi simpanan almariku. Warna yang menjadi pilihan anak-anak. Tak kisahlah aku tiada baju baru asalkan anak-anak gembira menyambut Aidilfitri. Kalau nak tahu, baju ini baju lama, dah boleh menjadi koleksi muzium rasanya kerana usia baju ini seiring usia dak Kakak.

Dak Nuha yang bersantai di sebelah atoknya..


Di petang satu Syawal..
Perjalanan balik kampung ke Selatan diteruskan. Tiada yang istimewa sepanjang perjalanan kecuali lebuhraya yang sesak.

Control macho ke control mengantuk cik Abang..? 😎

Peneman setia tiap kali balik kampung.

Separuh perjalanan co-pilot mengambil alih dari pemandu utama..

Alhamdulillah.. selamat tiba di kampung selepas hampir 4 jam memandu. Walau tak jauh tapi tetap penat memandangkan malam sebelumnya tak tidur semalaman, bukan sebab teruja tapi banyak kerja nak kena siapkan.

Apa-apapun..
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua kengkawan di sini.

StatusHati: Tiba masa untuk jemputan rumah terbuka..

6 comments:

AzianKhalil said...

Lawa baju purple... aah ye...takde baju purple plain...yg ada semua bunga2... nampak cantik pula baju plain

Warisan Petani said...

Selamat menyambut raya

Nurulatika Yunus said...

Selamat hari raya aidilfitri. Maaf zahir & batin.

norhidana said...

selamat hari raya kak....

akak ngn si kakak dh lebih bsr si kakak dh...
akak tu bdn tak naik2... boleh je pakai baju zmn dulu2...
best nya kan

adianiez AIDA said...

aida nampak stabak!!!

adianiez AIDA said...

abis raya dah :)
terlambat plak nak wish kan hi hi hi

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...