Followers Remaja Purba

Monday, June 29, 2009

Majlis Suai Kenal Penduduk TDBi...

28 JUN 2009 (Ahad)

Malam…
Aku sedar pun sbb adik kejutkan aku… aduiiiyyaaiii lemahnye badan… dia paksa gak aku bangun sbb Has jiran sblh umah tunggu kat dpn pintu umah aku…. Eemmm… apalagi… terus terkam bilik air mandi… ngeh3x… sempoi je aku pakai mlm tu… yelah… t apa lak org kata… tp malu gak… sbb nmpk sgt aku baru lps mandi… dahler tu org dh ramai dtg tp sib baikler majlis tu lum mula lg… tunggu Ketua Kampung, Imam n wakil penduduk kg dtg meraikan kami...



Nih gambar masa majlis tu berlangsung… x byk pun amik gmbr sbb aku segan… yelah… aku sorang je yg beria2 amik gmbr… eemm… dorang malu2 lg tu… aku berani sbb hubby ada, klu x… ekekeke… alah.. aku amik pun sbb nak masukkn dlm blog nih…


Lepas selesai menjamu selera… maka bermulalah sesi pemilihan jawatankuasa penduduk TDBi… mmg menarik… happening… tp hubby berada di zon paling selamat sbb nama dia x dicalonkan.. ngeh3x… boleh pulak dorang x perasan… dh hbs jwtn utk lelaki baru dorang perasan…

- tp xpe… lan x kena bini lan ada…
- Aku…? Oh!Tidak..
- Apa nama bini kau lan…?
- Ntah…?
- Apa nama bini sndiri pun x tau…?
- xpe2… kitorang cari…
- ada yg tdo luar mlm nih t…
- hah! Lan hbsler kau tdo luar… hahahaha…


Jawatan...??? tu dia...

Timbalan Ketua Wanita… tinggiler jawatan tu aku rasa… huhuhu… terukler Team Mata Belalang nih.. dorang punye keje… aku takut sbb kat Taman nih aku n hubby yg paling muda… so rasanye x layak utk jawatan tu… napelh bg kat aku…

Dalam pada tu dorang dh mula utk acara seterusnye…. Mkn durian… aku mintk izin blah dulu…

- blh x ina blk dulu…
- wah mana blh larikn diri…
- x thn bau durian…
- hah!Lan… bini kau masuk jgn lak kau ikut skali… kau tunggu sini… hahaha…

sib baik dh nak hbs sesi pemilihan tu… n aku dh ada senarai lengkap nama semua… eemmm… sok lehler aku wat utk rujukan/simpanan aku…

Lewat mlm lps gosok baju, mandi… zzzzz… Otak jem nih, dahler selasa nih exam KPSL… x studi hape pun…

Esok keje…

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...