Followers Remaja Purba

Monday, August 29, 2011

Malam Raya


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

DARI:
aizamia3 dan keluarga..



Esok dah raya.. MAKA.. berbuka puasa di pondok depan rumah buat kali terakhir bersama family atok sedara, k.Hema dan k.Lela serta family..

Menu:
Nasi putih, sup ayam, rendang daging, keyteow goreng basah, kefci, pisang dan air..


Sambil bersantai dengan family tengok anak-anak main bunga api + mercun, kedengaran takbir raya.. sayu je rasa hati ini..

Alhamdulillah segala perancangan berjalan dengan lancar TAPI.. segala gambar berkaitan akan diupload kemudian sebab masih belum di edit lagi.. Insya Allah lepas raya..



psstt: Baju raya dah gosok, bekas kuih raya dah cuci, duit raya.. masih elok tersimpan belum diusik..


8 comments:

amry said...

Selamat menyambut hari raya idilfitiri.......... :)

Nini Hartini said...

bekas kuih raya tini dah penuh dengan kuih. hehehehe..

sedih betul tini. malam raya masih dirumah dok sorang2. aaahhh x pernah mcm ni.

asy faro said...
This comment has been removed by the author.
aizamia3 said...

Samalah kita..
selamat menyambut hari raya aidilfitri..

aizamia3 said...

Nini Hartini:
Sabarlah.. ada hikmahnya tu.. Akak pulak tak balik ke Selatan.. huhuhu.. pun sedih jugak..

aizamia3 said...

asy faro:
terima kasih sudi singgah..
akan singgah tapi musim raya ni mungkin lewat sikit.. ;)

Namee Roslan said...

seronok ikuti update raya kt blog ni. saya rasa raya. hehe, kt umah saya persiapan raya tak meriah sgt. hehe, biase je semua pun beli sbb mama saya tak larat . hehe

aizamia3 said...

Namee Roslan:
ye.. teruskan.. ;)

takpe.. tetap raya walaupun secara sederhana..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...