Followers Remaja Purba

Sunday, July 2, 2017

Cikgu zaman Aku Sekolah Menengah




Bukan 5 tahun..
Bukan 10 tahun..
Tapi.. hampir 20 tahun tak jumpa Cikgu Siti Fatimah Ahmad yang merupakan guru kelas masa zaman aku Sekolah Menengah dulu.

Akhirnya malam Hari Raya Kedua tercatat dalam sejarah, buat pertama kali aku berjaya beraya di rumah cikgu Siti Fatimah. Rupanya rumah cikgu tak sampai 100 meter dari rumah mak saudaraku.

Bestnya dapat jumpa balik cikgu.. sayang cikgu.. luv u lah. Cikgu masih seperti dulu, kecil molek je orangnya.

Moga ikatan silaturrahim ni kekal erat dan InsyaAllah andai tiada aral melintang, menegak, membujur lalu pasti rumah cikgu berada dalam senarai lawatan kami.


StatusHati: Speechless..


6 comments:

Nor Azimah said...

Wah, bestnya dpt jmp cikgu zmn sekolah dolu2 kan, boleh mengimbau kenangan, cerita2 kwn2 lama semua tu.
Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

Normi Nieza said...

bestnya jumpa cikgu..:)

raihanah said...

mengimbau kenangan

norhidana miswan said...

tak nampak dh tua cikgu akak... mcm baya2 je....

ai said...

Selalunya kalau jumpa cikgu zaman belajar feel tu macam jumpa artis kan.. hehehe

Cik Tie said...

bestnya dapat jumpa cikgu balik

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...