Followers Remaja Purba

Monday, November 22, 2010

weekend + cuti sekolah

Cuti Sekolah
Kakak Irah antara insan yang paling seronok sebab boleh dikatakan ada saja yang menunggu memanggil kat depan rumah ajak main. Dengan adik dia sekali terjebak tak lekat kat rumah.

Sejam pertama memanglah seronok sebab sunyiiiii je rumah tapi bila dah masuk jam berikutnya mulalah aku resah gelisah diorang leka main tak ingat nak makan. Hubby larang aku panggil dorang, yelah, jarang dapat keluar rumah, inilah jadinya, kemaruk.

Sudahnya, sampai ke malam, balik rumah untuk makan minum mandi keluar balik. Hubby ada, takpe, kalau hubby takde, sah & confirm anak-anakku tak dapat main kat luar pagar rumah.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...