Followers Remaja Purba

Tuesday, September 28, 2010

Kursus di Cherating

23 – 26 SEPTEMBER 2010 (Khamis – Ahad)

Memula:
Langsung takde hati pun nak pergi kursus sebenarnya tapi atas arahan jadi semua yang diarahkan pergi kenalah pergi termasuklah aku. Anak-anak aku tinggalkan di rumah pengasuh sebab hubby pun outstation. Sedih nak tinggalkan diorang.

Dipendekkkan cerita, masuk hari Sabtu barulah nampak keikhlasan aku dalam menghadiri kursus ni. Teruk sungguh - ye memang aku akui pada mulanya memang aku tak nak pergi pun tapi semua ni kan untuk kebaikan juga, dalam masa yang sama boleh menambahkan ilmu yang sikit ni.

Disebabkan gambar terlampau banyak tapi yang ni je aku sudi nak kongsikan so layan jelah.


di siang hari.


di malam hari.


Macam biasa, dah namanya kursus tentu ada pembahagian kumpulan, inilah team aku.


persembahan kumpulan.



Last day sebelum balik - sungguh tak sabar.


gambar selingan:


pokok cili ungu - ada kat depan jalan masuk hotel


siapakah kami?


tapak?


Kesimpulannya, untuk sepanjang tahun 2010 ni, kursus yang telah aku hadiri telah lebih dari mencukupi. Lega tak payah nak fikir macam mana nak cukup genapkan 7 hari.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...