Followers Remaja Purba

Friday, May 8, 2009

Ikan Laga

06 MEI 2009 (RABU)

Petang pukul 5 pm dapat hadiah - IKAN LAGA (semua warga di pejabat ni dapat). Seumur hidup aku ini yang pertama...

Dulu masa ayah bela ikan, ayah dan adik yang uruskan ikan-ikan tu, aku tukang tengok je sebab tak sukalah. Bagi aku kesian ikan-ikan tu, terkurung je sebab aku membayangkan aku berada kat dalam tu. Rasa terkurung tak bebas. Aku tak suka tapi dalam masa yang sama KENA JAGA, tak boleh tidak.

Dalam keterpaksaan aku terima dan kenalah jaga. Aku tak namakan lagi ikan tu tak tahu nak letak nama apa. Oh! Lupa, color dia aku pilih warna merah keemasan. Aku takdelah benci kat ikan tu cuma kesianlah.

No comments:

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...