Followers Remaja Purba

Sunday, July 21, 2013

Weekend bersama keluarga kecik aku..



 
Saje nak bagi uncle dan auntie geram tengok saya..


Muka dah mengantuk nak tidur..
Memula aku biarkan je.. bila dia tengok aku tak layan dia.. terus menangis sekuat hatinya..


Sudahnya.. Aku pulak rasa sunyi la ni..
Dak Kakak dengan dak Adik dah jumpa geng kat luar rumah.. lagilah sunyi rumah...
Kalau tak bising sesaje.. dak Adik suka menyakat dak Nuha..
Kecoh.. riuh rendah rumah jadinya..
 
 
 
 
psstt: Menu berbuka hari ni.. Kari Kepala Ikan Jenahak.. sape lagi kalau bukan chef hubby yang masak... untunglah mak budak..
 




13 comments:

Nur Zulaikha said...

kepenatan berpuasa tu..hihihi

Dzureen Darwis said...

Wah bergaya sungguh itu budak :3

Hidayah said...

comelsangaaaaaattttttttttt!

mmg auntie dah geram nak picit picit pipi dak kecik nih..!

tak sangka dah besar...

dulu auntie tgk pipi mulat baby..

sekarang dah ber gaun gaun...

geram...!

azieazah said...

Amboiii gomol kangggg....

khasbullah nuratiza said...

comell.. geram tol.. !!

pha is said...

kari kepala ikan tuu..

norhidana miswan said...

mkn ati nengok si comel tu pakai gaun bunge2 kak... seronok lah akak ada je lauk utk hidangan berbuka... naper takde gambar kak

amirah said...

bam bam nya dak nuha...ge-am la auntie nengok dia..

Mama Vogue said...

geram nyer..!!
Anak dara dah pandai bergaya :)

Kesuma Angsana said...

mmg geram tgk dier !

Kakzakie said...

Cantik pulak gaun Nuha pakai. Ala budak montel ni pakai apa pun cantik..

Puan Kutu said...

anty memang la geram sgt tgok budak comel ni..makin comel bila pakai gaun tu.

belogkiter said...

comel nya......

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...