Followers Remaja Purba

Saturday, July 6, 2013

Indahnya kenangan itu..


Biarlah gambar berbicara..
 











psstt: Seolah-olah dorang main kat padang yang luas tu, walhal kat sekitar bawah teduhan kasih pokok tu je.. ---> ni sebahagian dari aktiviti minggu lepas..



10 comments:

Teena Tna said...

Mana dapat kereta tu?

Kakzakie said...

Kakak pun nampak punya seronok mereka bermain. Nuha pun sengih besar tu:) Yg kena tolak gelihati yg menolak bersungguh.

Kakak pulak yg gelihati tengok:)

Daddy Ziyyad said...

mmg best bawak ATV tu!!!

Eiqa Almond said...

hahaa kelakar even gmbar jee yg berbicara, tolak sana tolak sini, hehee :D

Sylarius Yusof said...

ATV ni berkuasa bateri ke berkuasa kaki? Tengok gunanya macam banyak tolak-tolak je dalam gambor tu. Hehehe

pha is said...

main tolak2 je..? x de enjin ke..? hehehe

hainom OKje said...

Pergi dusun durian naik benda tu best tu RP

hainom OKje said...

Pergi dusun durian naik benda tu best tu RP

aizamia3 said...

dorang tolak tu sebab kunci takde.. kebetulan owner dia takde kat situ masa tu.. ;)

anitadiana said...

bestnya...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...