Followers Remaja Purba

Saturday, July 13, 2013

Aku dah jumpa 'mask boy'



  • Jerebu dah lama berakhir.. syukur Alhamdulillah..
  • Dan bukan sedikit kesusahan yang dialami pelbagai pihak..
  • Disebalik kisah jerebu tu, aku suka dengan gambar ni..



  • Sedang aku leka mengambil gambar anak-anak.. muncul anak jiran yang comel ini..
  • Sempat aku snap beberapa keping gambar sampai malu jadinya dia..



inilah dia 'mask boy' tu..



psstt: Tak cukup rehat rasanya.. esok dah mula kerja..



11 comments:

man said...

mmg terbaik gambar itu..hehe

Al Kisah said...

masked rider malaysia

the malay male said...

nasib baik mata tak tutup skali..huhu

pha is said...

hahaha.. style habis...

pena rozie said...

Terkezut tengok pic, hahahha.....

azieazah said...

Amboiii topeng atas bawah. Hahahah kelakar!

boni kacak said...

hahahaha. sampai kat dahi pun dipakainya juga.hahaha

makchaq said...

Mesti tengah berangan jadi super hero Maskman/Satria Bajak Hitam... Ai tau ke cerita tu?

anitadiana said...

bagus tu semua boleh guna...ammar ke tu?ke org lain...comel sangat tu...nampak ke bawa basikal tu...

Ayin Mm said...

huhuuuu comeyyyyy jer...

Bitt (double IS) said...

oerghh sampai malu mask boy tu dibuatnya...akeekkeke

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...