Followers Remaja Purba

Wednesday, July 17, 2013

Dinosour.. gggrrrr....














psstt: Nak peluk dia.. nak gomol dia.. kita jumpa time raya nanti..




30 comments:

mama3heroo said...

salam ramadhan..comelnye dia

Cik Da said...

ishhh dak bambam ni geram.....

Anum said...

cutenya dia

Izwa Kamaruddin said...

comel! :)

asyifamustaffa said...

ish3....pp dak bambam nie...dah rupa kuih pau...! goram den..!!!

aizu's life said...

alo3.. cembamm bby ni.. comel!

duniaanita74.blogspot.com said...

geram betul budak debab ne..nak gigit boleh...

Umm AA said...

comel ngan seronoknya dia dpt kerjakan dinosaur..:)

NM03 said...

geramnyerrrrrr tgk dia!!!!!!

Zaza Abdul Latif said...

geram tengok gmbr yang kedua tu.. sampai junjuling bijik mata dia tgk dinasour tu hehheehhehe

kesoma rai said...

warghh..abis la dinasour pun kena gigit..hehehe..

Anonymous said...

pic die senyum tu KA suka sgt !

amirah said...

comelnya dak nuha niii...gerammm

safurara said...

ewahhh omeinya~ hehehe

m.u.l.a.n said...

comelnya...

Kakzakie Purvit said...

Eleh... jauhlah Ai. Kalau dekat lama dah kakak gomol anak dara gebus ni.

faraherda.razalan said...

Assalamualaikum Nuha,

Napelah comel sgt awak ni. Tgk la tu, bt2 juling mata mcm tu. Geramnya. Rs nak cubit je pipi tu. PAstu nak geget. Tapi klu geget kang, awak nanges. Geram tau!!!

Unknown said...

kuat dak nuha geget dinasor yer...

FarahFerraDotCom said...

Alolo..tomei2.. ;p

Tedi {interpretZZ} said...

Dia cungkil lubang hidung dinosour tu ke? hehehe

Dzureen Darwis said...

amboi tembamnya budak ni hehe comel

Unknown said...

apa dak nuha buat tu hah hehe

Cida de' Nuanza said...

geram sama pipi dia..hihi

Salim Harmanain said...

comel nyee...geram tengok pipi :D

Tinta Lana said...

Salam.

Ya allah kak..gambar no 3 tu menggoda sangat..hahahah, nuha mcm buat mulut itik skit..

gmbr last skali lagi la..senyum tak nampak mata dah.. >_<

ciktiza said...

cik ina comel tol nuha tu.. http://ciknuratiza.blogspot.com/ <-- ada cerita tentang nuha.. hehe

dear anies said...

nk tumpang geget jg la ;-)

Izan Ishak said...

pandainya dia buat muncung itik gitu. geget baru tau nih!

||aLeaSaRa|| said...

alololo comelnya...meh nak cium sikit meh..chubby he3...

emarieys said...

seronok dia main dgn dinaosour tu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...