Followers Remaja Purba

Saturday, September 22, 2012

Ulasan Hari Ini..


  • Pukul 5am dak Nuha dah ajak aku main.. sejam lepas tu baru nak tidur ---> lena sampai dekat tengahari..
  • Bila dak Nuha dah bangun, dak Adik pun turut bangun ---> malam tadi kupaksa tidur awal sebab aku terover mengantuk..
  • Hari ni dak Kakak dengan dak Adik ada sekolah ganti ---> maka dari pagi aku memang dah sibuk..
  • Dah siap masak lauk, baru perasan nasi tak masak lagi.. tapi masih sempat dak Kakak makan dan bawak bekal ke sekolah ---> esok chef hubby ada.. yeyeye..
  • Hanya selepas hantar dak Kakak ke sekolah baru dak Nuha kumandikan..
  • La ni dak Adik layan channel cartoon.. dak Nuha layan toys dia..
  • Malam nanti baru anak-anak dapat jumpa hubby ---> dak Adik asyik tanya bila babah balik..



psstt: Menu pagi tadi.. nasi lemak daun pisang..

 
psstt lagi: teringat masa sekolah rendah dulu, ada sorang budak ni ejek aku makan nasi lemak daun pisang.. aku pulak tersentap masa tu.. Lama jugaklah aku elak makan nasi lemak daun pisang gara-gara ejekan budak tu <--- aku tak suka dia..

last psstt: Moga pagi esok tak hujan ---> ada sukaneka sekolah dak Adik..



9 comments:

kakcik said...

Kalau sempat esok, datanglah. :)

Nasi lemak beralaskan daun pisang adalah sangat sedap tau...

Kesuma Angsana said...

nasi lemak dgn daun pisang mmg terbaiklah...

the malay male said...

Bestnya layan anak anak

yoon da-hyun said...

terbaik la ~~~
rutin harian yg sangat padat ~

Tinta Lana said...

Salam.

Kak..hehe..tima kasih tuk komen akk..urm, walaupn tak rmai dapat membantu, takpalah, tu salah satu usaha saya juga..adik saya kak..nak msuk KTD.. hehehe.

urmm..pa motif budak tu ejek akk makan nasi lemak daun pisg??huhu. Lana dulu pun, kat sekolah, ada mak sorg kawan ni berniaga..kami dalam 5,6 org, biasanya tak beli mknn kat kantin pun..suh dia bawak nasi lemak mak dia ke sekolah, kami beli dari dia, n makan bersila sama2.. :)

Eh..esok..ri ahad..ada sukaneka gak ke kat sekolah..isnin,sekolah lagi..

azieazah said...

Kenapa nak ejek makan nasi daun pisang? Tak faham.... sedih nyaaa.

Esok kalu sempat, datang Gathering ya!

Ena's Palace said...

nasi lemak daun pisang mmg sedap...wangiii jer dan terus berselera

TiranaAduka said...

kat sini ada gak nasi lmak daun pisang cuma kalau jambat beli habis awal,

Hidayah said...

hahaha...

dayah pulak pnh kena ejek makan tauge+ulat masa sekolah rendah dulu..

smpi skrg ingat..

smpi skrg mencik..
hihi..

(tapi tetap ada dlm frenlist kat fb tu ...haha..)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...