Followers Remaja Purba

Sunday, September 2, 2012

Meniarap pertama kali..



Tahniah Nuha..

Hari: 29hb. Ogos 2012
Masa: 1800
Tempat: Ruang tamu
Misi: meniarap buat pertama kalinya


Bermula tarikh tersebut aku dah ada tugas tambahan, kena pantau lebih dari biasa keadaan dak Nuha.. orang baru pandai meniarap dah tentu nak explore lebih lagi.. Walaupun dak Kakak dah boleh harap tapi tetap tak lepas dari pandangan mata aku..

Rasa teruja melihat dia meniarap.. bila dah penat meniarap, menangis jelah dia sebab tak reti nak telentang balik..



psstt: Sambil menaip sambil tengok Nuha yang lena tidur.. konon nak cari ilhamler ni..


8 comments:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

hehe.. seronok tengok perkembangan anak2. ^_^

kakcik said...

Tahniah Nuha... Teruskan 'langkahan'mu. :)

Gen2Merah said...

sama macam anak buah saya la..teruja kitaorang tengok dia dah mula meniarap... pastu tak reti nak balikkan semua.. ekeke.. mesti adik Nuha pun comel

Namee Roslan said...

hehhe. tomey nya baby ! meniarap tapi bila tak tahu nak terlentang balik dia nangis. alalalla. comelnya. :')

MulutPayau said...

seronok tengok perkmbangan anak2kan...

Tinta Lana said...

Salam.

Jadi kak..dah dapat ke ilhamnya? heh3.

Olahai..kejap plak ase..dah meniarap..esok lusa..merangkak plak.. ^_^

#akak..dah2..gi rehat..sampai tersilap komen dah akk ak ni,hahaha. Takpa, saya paham dah komen tu untuk entry mana sbnrnya.. ^_^

kay_are said...

waah.. perkembangan yang bagus tu.. pasni leh r merangkak lak kan?

QueeN TerataI said...

wah.. dah pandai meniarap yer.. next step coming soon.. jaga2 yer...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...