Followers Remaja Purba

Thursday, September 27, 2012

Sabar..



Ya Allah.. Ya Tuhanku..

Kau berikanlah aku kekuatan dan kesabaran dalam menangani masalah ini..




15 comments:

Anum said...

amin

kakcik said...

Amin Ya Rabbal 'Alamin...

NM02 said...

moga dipermudahkan segalanya. amin...

Rai Ourkizuna said...

insya allah.. Allah sentiasa bersama sama orang yang sabar kak..take care ok..

Mrs Lurve said...

ya..allah semoga segalanya dipermudahkan..

makchaq said...

nape?..

yusnzie said...

macam berat jer dugaan itu. Apa2 pun semoga berjaya megharunginya

faraherda. razalan said...

Istighfar! Semoga Allah ampunkan kita.

Tibe2 sy pun kena bwk2 istighfar sbb sy pun dlm fasa tak mampu nak bersbr sebaik yg boleh!

SaddLone said...

sabar ye, org yg sabar disayngi Tuhan.

aku mampu cakap je, atas ko je nk hndle semuanya,:)

Abil Fikri Ahmad said...

Bila tiba masalah, ni la masanya kita berlatih lebih bersabar kan,,,so betul la tu, SABAR..

Kesuma Angsana said...

amin2 , KA doakan yg terbaik for u ye

Daddy Ziyyad said...

Aminnn..

Bersabar lah..

ainhany said...

amin..
muga ALLAH bersamamu jua..

norh said...

Amin..moga mendapat rahmatNya

[PCL] said...

AMIN2..moga dipermudahkan oleh NYA.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...