Followers Remaja Purba

Friday, May 4, 2012

Dari sudut jari-jemariku

Pagi-pagi aku dah online..

Perkara pertama:
Setting album gambar dak Kakak, dak Adik dan Dak Nuha.. Malam tadi dah buat separuh, pagi ni sambung balik memandangkan aku ada banyak masa pagi sementara nak tunggu dak Nuha bangun..


Perkara kedua:
ops.. baru nak manja-manjakan jari ni tengok jam.. alamak dah pukul 8.30 pagi ler.. Tak boleh jadi.. kena buat apa yang penting dulu agar timetable aku tak lari pagi ni..


Perkara ketiga:
psstt: oh.. Nuha.. kenapalah kau meragam malam.. ibu tak cukup tidur.. huhuhu..


psstt lagi: terus ke..


last psstt: habis sudah..

14 comments:

Asyifa Mustaffa said...

pssstt ... kite ckup tdo mlm tdi hehe...
x de anak kcik...damai je...x tau la akan dtng kan.........hehe....dah lama x dpt kemanan mcm ni....tp skali tgk baby rasa cam teringin pun ada....cam penat pun ada....ermmm...

Kakzakie said...

Masih ligat lagi tu yg kakak suka. Boleh seting gambar lagi. Tak lama dah kena tambah satu album...

azam said...

:) online hari ni

Anum said...

cian ibu x leh tido

Pok Amai-Amai said...

Meragam ke? Tak pe...t da bsr sket, dia tak meragam. Heheheh...

Cik FaRiZaM said...

moga semua yg penting tu settle dgn baiknya...

amin

salam singgah n follow sini

dr,
afasz.blogspot.com

Munnafendy said...

nak tgk dak nuha! nak tgk dak nuha!

zulfikar hazri said...

bukan main rancak pssstt dia skrg nih....

Pokok Manggis Depan Rumah said...

buat baik dapat banyak pahala.. :-)

Farah Shamsudin said...

lamanya tak singgah sini dearr..
lately bz sikit.. tu yg xsmpt nak bw tuu

aizamia3 said...

Asyifa Mustaffa:
hehehe.. lepas 5 tahun saya kena lalui balik dari awal.. kalau sebelum ni selesa + lena je tidur sekarang tidak lagi..


Kakzakie:
betul kak.. folder dak Nuha dah ada, tinggal nak masukkan gambar je.. ;)


azam:
dapat on9 sekejap je.. hari ni dak Adik cuti maka lappy pun kena cuti.. kalau tak habis kena ganggu..

aizamia3 said...

Anum:
waktu malam paling kritikal.. huhuhu..


Pok Amai-Amai:
moga keadaan akan bertukar tak lama lagi.. biar ragam malamnya kurang.. amin..


Cik FaRiZaM:
terima kasih sudi singgah.. ;)

aizamia3 said...

Munnafendy:
datanglah.. datanglah.. ;)


zulfikar hazri:
psstt.. psstt.. dah macam ketagih pulak.. hahaha..

aizamia3 said...

Pokok Manggis Depan Rumah:
InsyaAllah.. ;)


Farah Shamsudin:
itulah.. samalah dengan ai.. bukan lately je tapi sejak 9 bulan lepas rasanya..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...