Followers Remaja Purba

Sunday, July 15, 2018

Final Bola sepak 2018 - France vs Croatia


Sedari awal..
'Ibu.. ibu sokong team mana..?'
Team yang aku sokong pasti akan kalah hinggakan dak Adik tak bagi aku sokong mana-mana team sebab pasti team tu akan kalah TAPI bila aku sokong #France.. menang pulak team tu.

Bila dak Adik tanya 'Kenapa ibu sokong Perancis..?'
'Ibu sokong sebab penjaga gol dia hensem & tinggi.. 😘 tu pasal team tu menang.. wakakaka..

La ni, Final Piala Dunia..
eeemm.. dak Adik tidur.. takpe dik.. ibu rakam esok Adik tengok. Mana tahu pasukan yang kalah menang pulak.. 🤗
#TetibaPerancisDiHati..
#EsokJanganMCSebabBolasepak
#GoGoCroatia

Separuh masa pertama:
France 2 - Croatia 1


UPDATE:
France 4 - Croatia 2


Tahniah Perancis..
Buatmu Croatia.. jangan menangis..
Bukan satu usaha yang sedikit bila pasukan Croatia berjaya ke perlawanan akhir. Satu kejayaan buat mereka. Tahniah buat jurulatih Croatia, Zlatko Dalic dan semua pemain Croatia di atas prestasi yang cemerlang di Piala Dunia di Stadium Luzhniki.



StatusHati: Bola tengok aku.. 💤💤💤


5 comments:

ewanthology said...

saya ada 4 helai jersi france tapi mlm ni nak sokong croatia lah :-)

AziRahmanDotCom said...

akhirnya berakhir sudah piala dunia. Jenuh teman tunggu hari-hari tengok bola.

Warisan Petani said...

Tahniah Prancis

Pha Is said...

yg x minat bola ni x ambik tahu apa2 pun.. hehehe.. tau2 dah habis.

adianiez AIDA said...

aida langsung x folo WC thn ni.
sebab nyer, mr.asben langsung tak minat nak update.
dia tak tgk langsung.
mood ramadhan mood syawal kot...
mood bola ke lautan hindi hu hu hu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...