Followers Remaja Purba

Friday, May 31, 2013

Model BabyGap


  • Terima kasih pada Atika Rafina a.k.a Mummy Azroi..
  • Hadiah tersebut selamat tiba petang semalam..
  • Sebenarnya beliau berhajat nak bagi hadiah masa birthday dak Nuha bulan lepas tapi ada masalah semasa proses penghantaran..
  • Malam tadi try test.. terkedek-kedek dak Nuha menggayakannya..

Gaun yang comel untuk dak Nuha..
psstt: Awalnya aku risau takut tak muat.. hehehe..


Dan.. inilah dia modelnya..

auntie.. terima kasih ye auntie..
muaaaahhhhh..



psstt: Apa-apapun terima kasih banyak-banyak ye Atika.. dan selamat berpantang..



21 comments:

Kakzakie said...

Heee.... awak ni memang comellah Nuha. Auntie tak puas tengok sengih dan senyum menggoda tu:)

Ema Johari said...

sweet sangat...gaun nya pun cantik

mama leen said...

comelnya dia... hehe.. kalau ranea dah tak pakai dah skirt2 camni

Sayangku Zie said...

Comel cutenya dia...

hainom OKje said...

Suka tengok budak pompuan baya ni pakai goun..... Come sangat!

PinKy MoMMa said...

alorlorlor..sengih jer..pandai pulak dia menggayakan baju tu..geram jer..nampak sweet dengan nuha ;)

nak amik nuha la pinjam skejap hehehe

the malay male said...

sesuaiiiii

Tinta Lana said...

Salam.

Nampak gayanya, nuha memang suka.. :)

Kesuma Angsana said...

amboi comeynyer dak nuha hehehe.. maaf lambat terjah, busy sgt2 skang ni

eika_jps said...

comelnya nuha...nasib baik muat2 ja...

eika_jps said...

comelnya nuha...nasib baik muat2 ja...

Masya said...

salam kenal..

comelnya nuha pakai gaun mcm ni..

Rai Ourkizuna said...

comelnya dak nuha...bile boleh gomol gomol lagi ni!

QueeN TerataI said...

comeynya dgn baju gaun tu... bestla ada ank pompuan leh bergaya sakan.. hehehe

eLL said...

comelnya. dah besar, dah boleh berjalan dak nuha ni...

Munnafendy said...

ya allah bersar dh dak nuha...dah boleh berjalan dah????

uncle gedek said...

bagi dia pakai kepak kuku-kupu tu... lagi comel!

pha is said...

seronoknya dia dapat hadiah..

izzah said...

cantiknya skirt kembang nuha...dah berjalan tu makin cantik la kalau pakai gaun cmtu...sy memang suka tengok baby pkai gaun pastu jalan terkedek2..comel sgt....hehe...

are_lin@yu said...

alahai comelnya dia ngn baju baru..

Cikda said...

alalallala.. tomeinya dierr... nanti jumpa cikda nak cium2 boleh???

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...