Followers Remaja Purba

Monday, May 20, 2013

Tu lah.. semalam hensem.. hari ni dah tak hensem.



Minggu lepas dak Adik jatuh basikal.. agak teruk keadaan mukanya.. Bibir atas bengkak, pipi kiri pun sama..Dahi pun turut kena tempiasnya.. Sebelum tu dah pesan jangan bawak basikal laju-laju.. tapi biasalah.. selagi tak kena, selagi tu lah dibuatnya..Dipendekkan cerita dua hari jugaklah dak Adik tak bersekolah.. Kes malulah tu..

Semalam.. jiran kat rumah cerita..

J: Kan dah tak hensem..
A: Tu lah.. semalam hensem.. hari ni dah tak hensem..

Gelak aku mendengarnya.. adik.. adik..


Dak Kakak sedang menghayati char keoy teow chef babah dia..
Dak Adik sedang cover muka dia yang dah tak hensem tu.. huhuhu..




psstt: Sekarang dia dok pujuk aku suruh repair basikal dia yang turut  'cedera' tu..


15 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

takpe nanti dah baik hensem la balik..kekeke..

Kakzakie said...

Emmm... kesianlah kalau macam tu. Pedihnya masa mula kena cuci dan bubuh ubat tu:)

Jgn kayuh basikal laju-laju lagi sayang...

❤Kamsiah❤ said...

hehe..biasa la tu,kita dulu2 pun memula belajar naik basikal..acap kali jugak terjatuh
akak tak boleh lupa...tersembam dalam rumpun nenas...

Nurzakiah Hanum said...

x pe nanti hilang

Cik Puan Fadli said...

parut ilang nnt, ensem laa blk...kekekeke..

JunAina said...

Hilang sakitnya naik balik, anak2 mana tahu serik.

QueeN TerataI said...

cmne leh jatuh basikal? bawa laju2 eh... biasalah lelaki.. kalo x jatuh bkn lelaki kot namanya.. hehehehe

Asyifa Mustaffa said...

ok la tu...pnglman kan...
nnti bsok2..hensem blik....:)

Rai Ourkizuna said...

takpe..budak lelaki ada parut baru nampak hero..hahaha..

anitadiana said...

alahhai kasihanya lah...abis dah muka hemsem...

Daddy Ziyyad said...

Bestnya dak Kakak dpt makan CKT free! hahaha

Nanti bila dak Adik dah hensem kembali, kena beringat bila mengayuh :)

eLL said...

nanti dah sembuh hensem semula....
:D

PinKy MoMMa said...

yang..kami memang ada plan nak buka char kuew teow tu huhu..nnt suh encit papa ku nuntut ngan abe mu buleh dok? hahaha

izzah said...

hehehe..boleh plk semalam hensem arini dh xhensem yek...macam2...

Riedaffya ibrahim said...

blh cam hensem dan x ensem kan..semoga cepat sembuh ye dik..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...