Followers Remaja Purba

Sunday, May 26, 2013

Belum pernah dalam sejarah.. kata hubby..


  • Aku rasa ni kali pertama aku pergi kenduri kahwin tanpa dapat merasa nasi minyak.. sekadar sarapan pagi yang disediakan oleh mak pengantin..
  • Ni gara-gara hubby ada urusan lain selepas tengahari semalam dan taknak kelam-kabut, itu yang awal sampai kat rumah pengantin..
  • Walaupun hanya sarapan pagi tapi dapat layanan istimewa dari family pengantin..
  • Memang dalam sejarahlah..
 
 
PAGI SEMALAM..

Tak dapat amik gambar dengan pengantin, baju pun jadilah..

Pelamin yang hampir siap..
Biasa mesti bergambar dengan pengantin, tak pun ada jugak gambar pengantin atas pelamin..
Nah.. ini kali tanpa pengantin..

Bunga telur yang telah di'gubah' oleh dak Nuha..
 
 
 
 
MALAM SEMALAM..
 
Sup tulang (tanpa nasi dan telur), sate + kuah kacang..
 
 
 
 
psstt: Selamat Pengantin baru buat Siti Nasuha dan pasangan.. moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..
 

last psstt: Terima kasih chef hubby.. minggu depan masak lebih lagi.. ;)




4 comments:

Cik Ummi said...

nasuha dan nuha... hmm,, close enough
hahahaha

ciannye dpaat amek gambo baju jek =P

With Julia said...

lawa betul baju pengantin... :)

Riedaffya ibrahim said...

da pergi pon da kira ok kan walau x dang nak makan..meraikan tuan rumah

anitadiana said...

kak ita gi..cantik suha pakai baju tu...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...