Followers Remaja Purba

Tuesday, May 7, 2013

PilihanRayaUmum 2013..



Hari ni kita belajar buat rumusan ye..

  • JUMAAT lepas.. bawa dak Adik check up di ENT, PPUM..
  • Petangnya pulak bawa cik putih ke pusat service.
  • Keletihan.. kepenatan..


  • SABTU.. sehari sebelum PRU..
  • Kemeriahan di mana-mana dengan warna-warni bendera, banner serta poster bergantungan..
  • Dah macam nak sambut raya pulak.. memasing sibuk nak balik kampung..


  • AHAD..
  • Akhirnya.. tiba jua waktunya..
  • Berdebar-debar..
  • Syukur urusan aku tak lama sebab pagi lagi dah berada di tempat mengundi.. ---> Sekolah lama aku dulu..
  • Rindu dengan suasana zaman kanak-kanak milo..


  • ISNIN..
  • Terima kasih pada Kerajaan Negeri Selangor kerana mengisytiharkan hari tersebut sebagai cuti umum negeri..
  • Memula cuak gak aku sebab cuti tu melibatkan semua Jabatan atau tidak..
  • Tapi yang pasti memang aku cutilah semalam..


  • HARI ni..
  • Moga apa yang hubby rancangkan hari ni berjalan dengan lancar hendakNYA..  amin..



psstt: Sekian, laporan terkini dari mak budak a.k.a remaja purba..





14 comments:

Nurzakiah Hanum said...

:)

Daddy Ziyyad said...

ternanti nanti sapa lah MB baru Selangor

norhidana miswan said...

dh mcm ringkasan esei lak ek

amirah said...

apalah agaknya rancangan tu ye..pape pun harapnya berjalan lancar ye

Tinta Lana said...

Waa.. ringkasan untuk bbrpa hari,hehehe

Syukur alhamdulillah juga, 1st time sy mengundi, smua berjalan baik. Beratur pun kejap juga.

Munnafendy said...

blum complete lg rumusan nih..tak ikut format...hehe

Cik Puan Fadli said...

BN menang tawan putrajaya, xdo plak nak umum coti...skt plak ati den nie!!!!

abghani said...

pru13 dah masuk dalam sejarah

Mama Vogue said...

Semoga dak adik bertambah sihat :)

Yg membaca pun agak mengah! padat betul jadualnyer..hihi

Kakzakie said...

Walau sibuk tapi berjalan lancar oklah tu...

JunAina said...

Aina tak cuti coz kerja KL tp suami Selangor dia tak kerja, tak aci dia tido sorang2 kat rumah so Aina pun tumpang tido sampai cerah...hahhaaa...

Kesuma Angsana said...

busy sungguh tu !

AHMAD AFIQ said...

sy nak khalid jada menteri terbek

KY said...

laporan diterima heee..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...