Followers Remaja Purba

Friday, May 10, 2013

Tak boleh jadi macam ni..


  • Selasa: 06:50 am
  • Rabu: 06:40 am
  • Khamis: 06:50 am
  • Jumaat: 07:00 am


  • Sejak kebelakangan ni aku semakin lewat keluar rumah.. sampai hubby buat teguran mesra "Sejak abang dah tak outstation ni, makin lambat pulak awak pergi kerja.."
  • Entahlah.. aku pun tak tahu kenapa..
  • Cuma walaupun lewat keluar rumah, sampai office takdelah 'merah'..




psstt: Sebelum tidur, niat nak bangun awal dan seterusnya pergi kerja awal..

psstt lagi: TAPI..

last psstt: Lewat lagi..





8 comments:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

encik abg ada la tu. hehe

Tinta Lana said...

Sebab akk rsa, akk dah tak perlu tergesa2 kot..suami dah ad kt umah,hehehe

Kalau sorg je uruskn rumahtngga, mesti bangun awl sbb tahu kita tinggl sorg,pastu mcm2 nak buat. Bila dah ad org lain yg boleh dihrpkn sma, bdn pun mula rsa selesa,hehehe

Cik Puan Fadli said...

syg nak tinggal cik abg ekkk....

Cikda said...

hehehe..org pompuan ni bila ada suami kompiden levelnya tinggi sikit.tu yg kuar rumah lambat sikit takpe..

Kakzakie said...

Makin ada bantuan makin leka. Jgn salahlah En Abe pulak...

tenku butang said...

hi2.. cik abe ada kat umah mmg liat sikit gi koje awai.. =P

Daddy Ziyyad said...

errrrr..lewat ke tu?
kalau saya, waktu2 tu consider terlalu awal....hahaha....pukul 7.45am baru nak bfast kat rumah

Nurfaezah Abdullah said...

hehe how come sis?

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...