Followers Remaja Purba

Wednesday, June 6, 2012

Lappy dan dak Nuha..


Aku ingatkan dak Nuha nak tidur, tu yang aku layan lappy.. tapi.. dah kalau asyik buat kuak lentang atas katil, maka kenalah layan dia.. lappy haruslah diketepikan..



psstt: Bersyukur aku dapat online atas katil berbanding sebelum ni kena dok kat pondok depan rumah sebab dalam rumah langsung tak dapat signal.. apa pun tak bolehlah masa guna 'orang hijau' dulu..


psstt lagi: Dak Kakak dah pandai tidurkan dak Nuha.. Alhamdulillah senang aku nak buat kerja rumah..


last psstt: Dak Adik pulak suka buat dak Nuha terjaga takmo tidur..

32 comments:

Gen2Merah said...

saya kalau layan lappy sambil berbaring konfom tetido.. ekeke

Pok Amai-Amai said...

Sy tergelak baca entri ni. Lagi2 kisah psl dak adik yg bt dak nuha terjaga tu. Sy takde pengalaman mcm tu lagi. Teringin sgt nak tmbh koleksi. Tapi xde rezeki g. Huhuhuhuhu.....

bujal X said...

tapi online dalam toilet jugak yang syok keh keh~~

Afasz said...

kalau layan lappy atas katil jwb nye lena la....

Anum said...

hehehe
bagus kakak

QueeN TerataI said...

ragam anak2 biasalah kan kak.. sorg boleh jaga sorg buat bising.. :)

MulutPayau said...

akak pun suka layan lappy atas katil...kejap jer..lepas tu...zzzzzzzz

Rai said...

kalau anak da lebih dari sorang macam ni la ragamnya kan..sebab tu kalau nak tido kan biar diorang tdo berjemaah..aman dunia..tapi kejap je..lepas tu makdia pun rasa sunyi sebab biasanya diorang memekak je..hehe..

pha is said...

sekarang pakai orang apa? orang kuning atau orang biru? hehehe

[PCL] said...

santai..2 keja boleh buat tp hati2 takut2 sebarang musibah plk ...lappy atas tilam ...panas tuh !

Munnafendy said...

skrg akak pakai 'orang color apa?'

eLL said...

kalaulah saya layan lappy, maunya lappy layan saya. kroh kroh kroh

pena rozie said...

siap tido depan lappy tu....

MamaEma said...

kalau layan atas katil..cepat jer mata nak katup..hehehe

mamavogue said...

dak tecik tu pun sebok nak tgk lappy gak?

salam kenal..
thanx folo blog mamavogue :)

kay_are said...

macam2 perangai budak ni.. ade yang baik.. ade gak yang nakal.. macam aku =P

aizamia3 said...

Gen2Merah:
biasalah dah namanya katil.. ;)


Pok Amai-Amai:
Selalunya dak Adik mesti gaduh dengan dak Kakak sebab bila dak Kakak dah tidokan dak Nuha, dak Adik buat bising bagi dak Nuha bangun.. hahaha.. ai pun sama geram dengan dia..
insyaAllah, rezeki tu ada cuma kena banyak usaha dan doa kepadaNYA..

aizamia3 said...

bujal X:
tu mesti biasa buat.. hahaha..


Afasz:
Sesekali bolehlah.. ;)


Anum:
Dia dah boleh harap tapi kalau dak Nuha takmo tidur, dia mesti cakap.. ibu tak bagi susulah ni.. hahaha..


QueeN TerataI:
Itu belum dak Nuha besar lagi tu..

aizamia3 said...

MulutPayau:
Kalau takde sape kacau, boleh tahan sejam dua.. tapi takdan lama.. dak Nuha merengek mintak dilayan.. ;)


Rai:
itulah.. bila dorang tidur, gatal je tangan ni kacau dorang, bila dorang bangun bising pulak.. huhuhu..


pha is:
sekarang orang Oren.. hehehe..


[PCL]:
InsyaAllah, mintak dijauhkan..

aizamia3 said...

Munnafendy:
Sekarang akak guna orang Oren.. hehehe..


eLL:
hehehe.. ;)


pena rozie:
kalau sebelum ni lappy simpan dalam beg tapi sekarang atas katil je.. ;)


MamaEma:
hahaha..

aizamia3 said...

mamavogue:
terima kasih.. ;)
salam kenal jugak.. ;)


kay_are:
lain anak lain kerenahnya.. ;)

Kakzakie said...

Dak kakak ada naluri sebagai kakak memang boleh harap. Dak Adik biasalah lebih suka adik tak tidur sebab dapat gomol dan main.:)

Iffah Afeefah said...

org mlake ke kak

makchaq said...

psst yg mula tu patutnya cam ni.. dak Kakak dah pandai tidurkan dak Nuha.. boleh la maknya layan lappy...

aizamia3 said...

Kakzakie:
Dak Adik merengek nak dukung dak Nuha tapi saya tak bagi.. bila tak dapat tu yang dia geram tu..


Iffah Afeefah:
Ayah orang Melaka.. ;)


makchaq:
hahaha.. betul gak tu makchaq.. ;)

Daddy Ziyyad said...

mmg letih carik line kalau guna berokband kan..ahaha..

khaifaiz said...

Bertuahkan dpt lyn lappy atas katil.. Kalu atas bumbung naya gak tu...

msredcheesecake said...

Kelakar dak adik ni.... Heee.... Nak main dgn dak duha ke?

Nyamuk Terbang said...

kemain tido baik ja ngadap lappy

IntaNBerliaN said...

bagusnya kakak... dh pandai layan adik yer.. :-)

Hidayah Bach said...

Ohhh...
Skrg guna apa yg line clear Sgt nih..
Ermmm..ingat kan line org hijau terbaiikkk.. rupanya tak jugak ek..

Eera Shera said...

ajk nuha online skrg..msti dia teringin tu hehe..buat kn die pesbuk

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...