Followers Remaja Purba

Saturday, June 16, 2012

Ada kerja nak kena buat..


Semalam aku tak sempat nak ziarah rumah kengkawan..
Hari ni pun aku agak sibuk memandangkan perlu mencari beberapa barang untuk persediaan kenduri nanti.. walaupun lambat lagi tapi sebab hubby susah nak cuti, tu yang kena buat awal <--- entry jemputan akan menyusul kemudian..



psstt: Hari ni akan bermain dengan RM + Sen..

psstt lagi: Dah tak boleh fokus dah..

last psstt: Cukuplah dulu.. nanti kita main psstt.. psstt.. lagi ye..


11 comments:

Cik Ummi said...

haha..
akk...akk...
lawak la plak maen psssttt psttt jek.. :P


pssstttt,, jemputla ai skali taw..nnt law xde aral,insyaAllah ai dtg :)

kakcik said...

Pssstttt : nanti jangan lupa call ya? :)

Kancil 8349 said...

sibuk kali nie...ndak mengapa...ada masa free baru dapat pergi kan

Namee Roslan said...

saya psssttt akak balik !! hehe

ariana said...

Slmt bershopping lah..moga dpt apa yg dicari..:)

Cik Asma BLuppy said...

ramai pulak main pssttt2 ni...
hehehe

-gedek! said...

main duit?

wow!

delarocha said...

pssttt

Eera Shera said...

kenduri cukul rambut baby nuha ke.. sibuknye hehe

kay_are said...

main duit? cane nak main duit? ajar sikit kak..

Cinta Misteri said...

pssttttt.... pssttttt.... pssttttt.... pssttttt.... pssttttt.... pssttttt....
Payah bebenor ni menaip guna hp..
pssttttt.... pssttttt.... pssttttt....

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...