Followers Remaja Purba

Thursday, May 31, 2018

Sisi antagonis Kak Aisyah dalam Drama Nur di TV3


'Ini semua blog punya pasal mak.'
Malam tadi marah sungguh kak Aisyah hingga Blog disalahkan..? 🤔🤔🤔

Blog disalahkan..?
Kak Aisyah.. please.. lepas ni janganlah salahkan blog lagi ye. Takut nanti terkena batang hidung sendiri. Mana nak sorok muka nanti..


Episod malam tadi di SINI..


Masih ada beberapa episod lagi bagi mengetahui kesudahan Drama Nur ini. 
  • Reaksi kak Aisyah bila mengetahui belang sebenar sikap suami beliau.
  • Adakah ibu Adam menerima Nur dengan ikhlas dan redha..?
  • Apakah bahagia di penghujung cerita..?
  • Kita sama-sama tunggu kesudahannya..


StatusHati: Syafiq Kyle punya pasal..


3 comments:

norhidana miswan said...

bila lah abis drama nur ni yek....

asal nengok geram je rasa....
geram kt laki kak aisyah tu yg gila duit...
gila pempuan lak

Wanie said...

Tengok tak cerita teratai kemboja??
Best yang tu xD
Lost In Thoughts

aRzMoHa said...

saya pun ikuti juga drama ini walaupun ada yang terlepas, menarik

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...