Followers Remaja Purba

Thursday, May 10, 2018

Ingatkan Mimpi.. Rupanya Kenyataan #PRU2018


Kisah malam tadi:
Rasa berdebar-debar dah macam tunggu result UPT pulak rasanya.. 🤔 +ve ke -ve..

Pagi tadi:
Baru je tahu selepas puas tengok dari semua arah gara-gara aku tertidur sebelum keputusan rasmi keluar.

Ini disebabkan:
Tak larat nak hadap satu hari yang memenatkan semalam.
Macam aku pulak petugas SPR #PRU2018
Macam aku pulak orang kuat parti..
Walhal aku cuma rakyat biasa.. 🤗
#TahniahPadaYangMenang
#SayangiNegaraMalaysia
#TimunPunBolehBeriKesanPadaDurian

La ni:
Nak rehat dulu..


StatusHati: Ingatkan mimpi.. rupanya kenyataan..


2 comments:

Kuazue Mohd said...

kita n hubby pun tak tunggu sebb dia kena kerja walau apa pun yg diumum kecuali katanya darurat baru tak leh p kereja.

pagi ni bangun cikgu dah wasap kata sek cuti.. jadi tahu la siapa menang.

semoga malaysia lebih sejahtera lepas ni

aizamia 3 said...

Kuazue Mohd:
InsyaAllah.. Aamiin..

En. Hb ai pun keje. Bukan semua bertuah dapat cuti seperti yang diumumkan tu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...