Followers Remaja Purba

Thursday, December 26, 2013

Kisah semalam.. takde sekeping pun gambar kenangan..



  • Semalam ada sukaneka kat taman perumahan aku..
  • Dak Kakak dengan dak Adik join.. aku dengan dak Nuha puteri lilin.. dok dalam rumah tak keluar..
  • Maka sebab tu lah takde gambar nak dikongsikan.. lagipun aku sendiri yang malas nak ambil gambar bagai.. macam tahun lepas.. sekeping pun takde gambar aku.. ---> ayat dengki.. kihkihkih..
  • Apa-apun semalam adalah hari menternak lemak bagi aku dan dak Nuha.. makan.. makan.. makan..


  • Hari ni pulak..rutin harian kembali seperti biasa..
  • Dak Kakak, dak Adik dengan dak Nuha kini kembali ke rumah selepas hampir sebulan di rumah atok.. ---> sebab tu kebelakangan ni takde gambar dorang kat sini..




psstt: Semalam juga genap 9 tahun bencana Tsunami di Banda Acheh, Indonesia.. ketika itu dak Kakak baru berusia 3 bulan 5 hari..




14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

sekejap je dah 9 thn..

Kakzakie said...

Kalau bawa Nuha ke padang mesti suka dia tengok Dak Kakak dan Dak Adik bertanding...

asyifa mustaffa said...

Kisahnya....rajin tamannya buat sukaneka..:-)

Rai Ourkizuna said...

hahaha.. kak..selalu macam tu.. gambo mak takde kan..

ps: kak sori.. tak pulang lagi barang.. esok akak keja?

Sayangku Zie said...

entry tanpa gambar rasa tak puas kan.. huhu

aizamia3 said...

Mrs. Eady:
itulah.. dah nak jadi anak dara dak Kakak.. ;)


Kakzakie:
Kalau bawak dia semalam, kena gomol jelah dia.. ;)


Asyifa Mustaffa:
Ni kali kedua taman ai buat sukaneka.


Rai Ourkizuna:
psstt: esok akak kerja dik.. ;)


Sayangku Zie:
sangat-sangat tak puas.. :(

norhidana miswan said...

hehehhe redha jelah lemak2 tu bertabmbah yek kak....

ummuaidan said...

Seronok kan dah back to normal..dorang semua pun dah balik umah...

9 tahun tuh mcm cepat jer berlalu..

amirah said...

dah 9 thn ye dak kakak...tu kalau bawak dak nuha mesti jadik pom pom girl

aTieYusof Family said...

9 Tahun yg tak terasa..sekejap jak masa berlalu..

JunAina said...

Bila anak2 dah balik bingit rumah tapi sukakan?

Daddy Ziyyad said...

mak ai...aktif betul taman perumahan..siap ada sukaneka..hahah

Puan Kutu said...

rugi la tak join sama..klu join takde gamabr pun best.terasa jugak kemeriahan

Pha Is said...

x baik mendengki.. :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...