Followers Remaja Purba

Wednesday, October 24, 2012

Orang tua-tua cakap nak adik lagi..


Semalam genap 6 bulan dak Nuha...
Ni ragam dia nak beralih bulan..

Dah pandai angkat kaki.. tapi setakat ni belum lagi cecah ke mulut..
Jangan ye Nuha.. hahaha..

 Langsung taknak tidur.. Lagi-lagi bila dak Adik bergurau-senda dengan dia..

 Ni sebenarnya tengah merengek nak tidur..
Puas pujuk taknak tidur.. tidur pun sekejap..

Ha.. kan aku dah kata.. sekejap je pun dia lena..
Sambil layan angkat kaki, sambil main air liur..
Nuha.. Nuha.. makin banyaklah rambut ibu gugur macam ni..





psstt: Korang balik kampung ke Raya Haji ni..?


15 comments:

Kalamhati said...

hehehe tak lama lg tu..=p!

Salam aidiladha!=) KH balik kmpung pagi ni

Kakcik Nur said...

Ehem... Dah Nuha nak dapat adik pulak ke? :)

Mrs Lurve said...

kan, kalo ikut org tua ckp, begitulah hendakanya hehehehe

Anum said...

tomeinya dia

Kakzakie said...

Kalau dapat adik sekarang Nuha dah 6 bulan tambah 9 bulan dah besar dah... kalau dapat lagi macam Nuha puas hati kan. Tengok muka dia kilat licin, geramkan:)

YanaUjang said...

zafirah duk isap2 kaki tu kejap je..skrg ni ssh nk tgk dia duk isap2 kaki..huhu mitos je tu nk dpt adek..:p

raya hj kt key el jek..ngeh³

iedchan said...

comelnye...hehe..sehat ye nuha ...hehe..sy folo akak k..:P

Daddy Ziyyad said...

serius nya rupa dak nuha dalam gambar ke 2 tu..:P

Munnafendy said...

agak2 dak nuha ada mcm muka akak tak? :)

MulutPayau said...

comelnya nuha.....geramm tengok...

azieazah said...

Kalu dapat adik lagi, kasi la Nuha tu kat Kak azie bela. Agak-agak umur setahun dua nanti ambik la balik. Ahaks!

kay_are said...

memang comel betul dak nuha ni.. geram tengok!

sal ya said...

hahaha... kadang2 orang tua2 ckp. tak btl pun tu.

sal ya said...

hahaha... kadang2 orang tua2 ckp. tak btl pun tu.

Pida Sanglang said...

wah chomel nuha...actuallu sebaya dgn al waleed juga 6 bulan ...lahir bulan april

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...