Followers Remaja Purba

Wednesday, October 3, 2012

Raya kan lambat lagi..?



 Petang Ahad, kupaksa hubby teman belikan bahan-bahan untuk buat 'setakat conflakes tak mencabar langsung..' Ntah kenapa mood terlebih rajin datang tiba-tiba.. Malam tu jugak aku buat dibantu oleh dak Kakak ---> sanggup tu.. padahal esoknya sekolah, aku pulak kerja..


 Hasil yang dak Kakak buat.. banyak masuk mulut dari buat..
dak Adik sibuk bertanya 'dah boleh makan ke ibu..'
DAN hasilnya dapatlah dak Kakak dengan dak Adik makan sambil layan 'Ninja Warrior' kat channel 617..



Manakala cubaan kali pertama ---> biskut mazola
Ni chef hubby buat.. selepas cubaan kali ketiga.. hubby bagitau..
'abang memang tak boleh buat kuih agaknya..'
Ok.. yang ni aku setuju..
 
psstt: tu ler bang.. walaupun biskut ai tak mencabar tapi hasilnya semua dapat makan.. kihkihkih.. takpelah bang.. nanti kita cuba lagi ek..
 
 
 
 
Dak Adik tak boleh tengok aku amik gambar.. 

Kalau takde orang hilang malunya nak bergambar..
tapi bila ramai orang payahnya bukan main..
 
 
 
 
psstt: Menanti dengan penuh sabar akan sesuatu yang besar..
 
 

12 comments:

azieazah said...

Amboiii seisi rumah gotong royong buat kuih time dah tak raya?

Apakah yang besar sesuatu itu??? hmmmm

eLL said...

waw. untuk raya haji ke? advance nye akak ai

Kakcik Nur said...

Cekodok pisang ke tu? hehehe...

Anum said...

ALA CUTENYA

Kakzakie said...

Sah meamng tak boleh sampai raya haji sebab awal sangat..

Untunglah jadi kakitangan kerajaan dpat habuan besar. Kakak nie melopong usah kata besar, kecik pun tak ada.

Cik Ummi said...

hahaha..
comel jek satu family nak buat kuih raye.. ^^,

pos la kat kite sikit kak..

Kesuma Angsana said...

rajinnyer buat cookies2 ni

Rai Ourkizuna said...

aih..advancenya kuih raya akak..

kinna said...

biskut mazola tu perasa coklat ke kopi? hehe...

Daddy Ziyyad said...

ok jugak kan buat kuih raya di luar musim raya...;)

makchaq said...

En Lan tak pandai buat biskut tak pa.. biskut makan sekali sekala saja... nasik kita makan hari2..

Apa benda besaq tu... nak jugak tau...

kay_are said...

cornflakes ringkas2 pun tapi sedap dimakan.. tu yang penting tu.. kemain lagi dak adik tu posing.. leh jadi model tu.. huu

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...