Followers Remaja Purba

Friday, October 19, 2012

adik dan Nuha..



Malam tadi..

'Jangan meniarap.. kalau tak adik pukul kaki..' <--- dak Adik tarik dak Nuha suruh telentang balik sambil pukul-pukul manja kaki dak Nuha..

dak Nuha gelak-gelak.. dia ingat dak Adik ajak dia main..


 
 tangan dak Nuha nak capai 3310-i aku sambil diagah oleh dak Adik..
 
dak Adik nak jugak menyelit kat tengah-tengah bila aku nak amik gambar..
dak Kakak pulak dah tidur.. letih sangatler tu..


 Malam tadi dia meragam balik.. aku ingatkan dia lapar susu dan nak main..
Tidur dia pun jadi tak lena.. rupa-rupanya suhu badan dia naik balik..
Bangun pagi tadi, badan dia masih panas lagi.. 





psstt: dak Nuha ni demam rindu kat babah dia agaknya..



21 comments:

Anum said...

dua2 comel

Kakcik Nur said...

Dak Adik bahasakan dirinya Adik kepada adiknya ya?

Semoga dak Nuha segera sihat semula.

:: Mrs.Eady :: said...

dak nuha comel!!!!

the malay male said...

meriah dgn anak2

faraherda.razalan said...

Ololololo...comelnya dua beradik ni.....seronok betul la klu ade anak ramai kan? Ley kumpulkan setempat pastu main2. Bestnyaaaaaa! Sy rela penat janji ada anak lebih dr satu.

Momma AA said...

comeinyer Nuha... tembam bam bam.. hahaaa

Rai Ourkizuna said...

kesian dak nuha.. bahaya jugak kalau demam kejap naik kejap turun ni.. nanti kena ambik darah bagai..

semoga nuha cepat sembuh ya..

yusnzie said...

Nak demam lagi ker Nuha tu? Siannya, semoga cpt sembuh yer Nuha.

QueeN TerataI said...

anak abah la ni gamaknye yer?

LiYa HaNiF :: said...

moga nuha cpt sembuh.. ^_^

-gedek! said...

Gambar yang last tu.... macam sesuai buat untuk belog hari-hari je...? Baahaha...!


psstt: apa yg buat kamu rasa uncle tak lepaskan komen kamu... persepsi salah tu taw... haha!

Kesuma Angsana said...

comey dak nuha ye

kay_are said...

semoga cepat sembuh ye dak nuha =)

zulfikar hazri said...

pinjam nuha boleh?

Tinta Lana said...

Salam.

Demam nuha tak kebah lagi ke kak..

ayin mm said...

comeyyy nyer dak nuha.. meh sini nak gigit pipi tu :)

Wak Gelas™ said...

wak pon sukak tengok baby chomeyy tuuu.. ehhheH

pha is said...

kecik2 dah pandai demam rindu yer.. hehehe

YanaUjang said...

oke gbr last tu comel sbb mata dia menjuling..hahaha :p

azieazah said...

Kenapa mata bolat sangat?

Noraim said...

ahhhhhhh geramnya tgk pipi dak nuha ni kak. hihi.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...