Followers Remaja Purba

Sunday, October 7, 2012

Makan Tengahari ditaja oleh..




Hari Ahad adalah hari untuk gedik manja kat chef hubby..

Rasa macam makan ayam percik pun ada..
 



 
psstt: makan.. makan.. makan.. mana tak gemuk ---> statement dari chef hubby.. hikhikhik..
 
 

11 comments:

[PCL] said...

ikan keli aku kau dah buat bakor ek...uhuk uhuk, plannig esok nak buat gulai.. :P

sarah izwani said...

sedanya ikan keli tu

Jna marcello said...

alahaii sedapp nye terluir den ;p

pha is said...

makan tak menggemukkan. yg menggemukkan kalau makan berlebihan.. hehee

IntaNBerliaN said...

IKAN KELI BAKAR EK.. SEDAP TU :-)

Aida78 said...

wahhh bestnya mesti kene gendut juga hik3....

Kesuma Angsana said...

sedap betul ni!

Tinta Lana said...

Salam.

Kak, sy duk terbayang ikan sardin lam tin pas tgk ikan dalam besen tu ha,hek3.

the malay male said...

ok la tu..kurang kolesterol apabila makan ikan bakar

kay_are said...

pergh.. tngok je pun dah terliur..

Namee Roslan said...

sodapnyaaa kak !! kena kongsi ni ! hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...