Followers Remaja Purba

Thursday, October 11, 2012

dak Adik dan dak Nuha


Kisah Petang Semalam..

 Lepas aku amik dia dari rumah pengasuh, dah pekena sebotol susu mesti dia nak tidur.. TAPI..

 disebabkan flash 3310-i aku ke muka dia.. mana maunye dia nak tidur..


Kisah Malam Tadi pulak..

dak Adik dengan gaya machonye.. 'Ibu amiklah gambar lagi..'


Sudahnya dak Adik 'paksa' dak Nuha bergambar sama.. dak Kakak jangan tanya.. dah tidur dulu.. budak berdua ni je yang tidur lambat --> selagi aku tak tidur selagi tu dorang takkan tidur..

 aku suka aksi ni..

 yang ni pun..
bukan senang nak tengok dak Nuha nak senyum.. asyik masam je dengan muka boolat dia tu..

dak Nuha kena ragging dengan dak Adik..
sebenarnya ada lagi candid gambar tarik telinga ni tapi sebab ada unsur-unsur seksi di situ maka faham-faham jelah.. 



psstt: Ni kalau dak Kakak tengok mesti dia bising sebab gambar dia takde sekali..

psstt lagi: Ramai yang bertanya apa siapa 'Dia' tu.. sabarlah walaupun aku sendiri dah tak sabar.. hahaha..

last psstt: mood geram on the road tadi hilang bila tengok wajah anak-anak.. tapi lagi aku tengok lagi aku tak sabar nak balik rumah..



16 comments:

Kakcik Nur said...

Suka betul kakcik tengok muka boolat dak nuha tu. :)

:: Mrs.Eady :: said...

comel!comel!comel!sweet~sweet~sweet~

Pen Biru said...

salam ziarah.. i follow :)

Anum said...

tomei2

Kakzakie said...

Fresh kakak rasa bila dapat tengok wajah-wajah comel ini. Sukaaaa sangat. Montel betul Nuha dan muka dah nak sama saiz dgn Dak Adik...

Untunglah siapa yg mengasuh Nuha dapat gomol tiap hari..

faraherda.razalan said...

ish....comelnya adik-badik ni. geram tgk si kecit tu.....eh, jap...dak adik tidur dgn awak lagi ke?

Rai Ourkizuna said...

sebijik muka dak adik ngan dak nuha.. geram tengok dia pegang botol tu kak..hahaha..

Cho Zila said...

aloooooo alooooo boooolat comel bangat... geramnyer.... tapi abang dia suka tarik telinga bukan cubit pipi...

Munnafendy said...

adoi makin tembamnye dak nuha! botol die pun tembam! huhu

Kesuma Angsana said...

both mmg comel ler

Cik Ummi said...

bile kite tengok baby2 akk yang booooolat dan comelssss kan, tetibe kite terasa mcm nak ade anak sendiri lah..

whooooooopsssss !

larikkkkk ~

hahahahhaa

Namee Roslan said...

comelnya dia kak !! geram !!! bulat ! :O

lizz said...

ololo kiutnyer...pipinyer tembam gerammm

azieazah said...

Masa anak-anak saya kecik baby cenggini, Mak saya selalu marah sebab budak tidor lewat kerana saya sendiri tak tidor-tidor. Jadi dia kata, kalu nak anak tidor awal, kita kena landing awal, macam nak tidor. Lepas depa lena kita sambung la buat keja rumah.

Dak Nuha tu nak kene cubit!

zulfikar hazri said...

spoiler : si 'dia' itulah adalah kereta baruuuuuuuuuU~~~!!!!

kay_are said...

bulat nye mata dak nuha tu.. comel!!! ^__^

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...