Followers Remaja Purba

Wednesday, September 28, 2011

USBBBB dan gambar

Bila USBBBBBB dah ada gambar pulak rupa-rupanya aku belum edit.. alahai.. sama je kalau takde USBBBBB.. tapi aku cuba gaklah masukkan yang mana ada dulu..


Memandangkan aku malas nak cari kat mana entry ni ter tersimpan.. Korang layan jelah gambar yang ada ni..




Ni masa makan kat pondok depan rumah.. Bakar kerang dan ikan.. yang buat sedap tu dah tentu air asamnya cuma tak berapa nak pedas.. kesian pulak kat anak-anak..





DAN..

...

...

...

...

...

...

...







Inilah dia.. Dak Kakak dan Dak Adik..
Buah hati pengarang jantung hempedu aku dan hubby..
Gambar diambil di pagi raya di rumah atuk sedara (selang 2 buah rumah je..)



psstt: ada yang bertanya camne rupa pondok kat rumah aku.. nanti aku upload kemudian sebab gambar terkini takde pulak aku amik.. gambar baru siap adalah..


psstt jugak: kali pertama aku upload gambar agak besar sikit dari biasa..

29 comments:

Munna said...

grrrrrrr sgt x thn tgk kerang bakarrrrrrrrr

kakcik said...

Kamera kakcik dah masuk woksyop. Kamera hp tak pandai nak dimanfaatkan. Jadinya, hidup adalah sangat 'kelabu'! :(

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

comelnyerrrrr anak anak you.. so cuteee

azam said...

sedap nih...kerang bakar...my favourite

Prince Halilintar said...

sedapnye...best dpt wat bbq ni...

Mommy Fara said...

Baru nampak muka comel si kakak ngan adik!

Meriahnya! Seronoknya! Nak join gak!

QueeN TerataI said...

kerang bakar.. i like!

rATu kEBaYA said...

kerang bakar cicah dengan sambal sedapnya..

mama maman said...

sedapnya.. terliur dah nih..:)

afifahpah said...

hamboi2..sedap nyaaa...
kakak dan adik posing sakan tu.,hehe

miloais said...

iols suker kerang bakar
nak plak cicah kuah kacang!

posing kakak dan adik amat mengancam ye...
ekekekekeke

MamaEma said...

tak bahaya ke makan kat atas jalan tu..hehehe

aizamia3 said...

Munna:
kerang tu pun besar2.. ;)

aizamia3 said...

ADZA IRDAWATI a.k.a MAK DARA:

oh.. mak dara.. terima kasih.. malu saya.. ;)

aizamia3 said...

azam:
ramai yang suka kerang tu.. tapi besar dari biasa..


Prince Halilintar:
cadang lepas ni nak buat lagi tapi kena tunggu ai ok sikit..

aizamia3 said...

Mommy Fara:
eksklusif gambar tu.. sebab tak masuk-masukkan lagi dalam FB hubby.. hahaha...

pasal nak join.. boleh aje.. nanti kalau ai buat lagi mailer datang umah..

aizamia3 said...

QueeN TerataI:
samaler kita.. ;)



rATu kEBaYA:
malam tu cicah dengan air asam..

aizamia3 said...

mama maman:
ni kisah yang dah lepas tapi ai pun turut sama geram dengan kerang bakar tu.. hikhikhik..

aizamia3 said...

afifahpah:
hikhikhik.. dak adik susah bila disuruh berposing sebab dia tak suka bergambar.. tapi sebab dia pakai lawa maka dengan senang hati dia bagi amik gambar dia.. ;)

aizamia3 said...

miloais:
ai pulak tak sabar nak buat lagi..

bukan senang nak tengok aksi dak adik.. ;)

aizamia3 said...

MamaEma:
takdelah MamaEma..
sebab jalan tu end of d road.. lagipun taman tu bukan besar mana.. kecik aje.. ;)

leyzajamil said...

sedapnye kerang bakar tuu..cecah lak dgan pencolet..hmmm terliur dah ni.

~ yus ~ said...

kerang tu yg terliur...feveret tu..:)

suri solehah said...

santai cam kat tepi pantai tu..hehe

msredcheesecake said...

apa kata hantar sikit kerang rebus ke rumah msred... hhee

Saiazuan said...

huhu rmi orng suka mkn kerang bakar ek.. tp aku bkn pengemar nya... :)

Aida78 said...

bakor depan umah pon jadi lah yerk...kak nak buat kat taman permainan buleh x...

anGah said...

tak leh tgk benda makan makan ni.. lapaq.. huhu

Namee Roslan said...

untungnya akak !saya teringin nk makan to nk dpat yang terbaik ssh. nk kena gi sampai Umbai Melaka tuh. fresh! hehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...