Followers Remaja Purba

Monday, September 12, 2011

Tahap Produktiviti

Perubahan hormon buat aku berada pada tahan ketidak inginan untuk update blog begitu ketara.. Mood agak terjejas dengan situasi aku kini..

Aku mintak maaf pada korang semua kalau aku lambat jengah kat blog korang.. Aku bukan sengaja taknak update blog tapi aku kini berada dalam situasi yang memang tak boleh diharap untuk mengadap blog, malah kalau boleh aku nak tidur baring je kat rumah..



Korang janganlah lupakan aku ye.. sob sob..






psstt: Moga aku berjaya mengharungi 3 bulan pertama ini tanpa masalah yang besar.. erk.. Mana Folic Acid aku ni.. ??

33 comments:

sahromnasrudin said...

tahniah....bakal dpt ahli keluarga baru ye..mesti seronok kan

Mommy Fara said...

Ouh! Ouh!

Tumpang gembira hingga menitiskan airmata.

Tahniah!

Namee Roslan said...

takpe kak. blogger pun ada kehidupan dan routine juga. :) so takpe kalau terlambat jenguk ke apa. yang penting saya akan terus jenguk ke sini :) nk tahu update baby/hiihih

azam said...

xpe...selamat berjaya...hehehe

kami semua menyokong anda....hehehe

semoga dapat cute baby

abghani said...

tidutlah wahai aizamia......

anitadiana said...

alai kasihannya lah adik kak ita seorang ne..sabar ya dugaan tu....bila sihat boleh bercerita dalam blog lagi..semoga sihat .....

Saiazuan said...

amin2.. smoga dpt harungi 3 bln tnpa probs.. ;D

Aku Ibu Muda said...

meh amik asid folik wani...hihii

byk lagi belen tak habes makan...

QueeN TerataI said...

wahhhhhhh pregnant?? Alhamdulillah... i like!! bila la i plak yg nak pregnant lg ni? isk.. jeles2!

take care ok. kalau 3 bulan je okla.. jgn smp 7 bulan mcm i preggy yg 1st tu... arghhhhhh

アヌム ちゃん said...

goodluck akak..moga bulan2 terawal ni semuanya ok2 belaka :) take care ye.

Kancil 8349 said...

As Salam,

Kancil ingin mengajak kamu menyertai segmen Kancil...Kalau sudi joinlah segmen Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

terima kasih dan Kancil menghargainya

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat berjaya.. ada masa leh la layan blog.. knn..kn

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat berjaya.. ada masa leh la layan blog.. knn..kn

Prince Halilintar said...

xpe kami paham..ade masa update la kan..

aizamia3 said...

sahromnasrudin:
terima kasih.. ;)

aizamia3 said...

Mommy Fara:
terima kasih.. ;)

pun turut menitiskan airmata sebab menahan alahan..

aizamia3 said...

Namee Roslan:
itulah..
ada masa best sangat layan blog.. ada masa macam nilah.. hingga terdaya rasanya..

aizamia3 said...

azam:
insyaAllah..
yang penting semuanya selamat..

aizamia3 said...

abghani:
petang semalam puas berehat di rumah.. ;)

aizamia3 said...

anitadiana:
rasa nak duduk kat rumah tidur je..
nak makan pun bukannya boleh.. :(

aizamia3 said...

Saiazuan:
alahan yang biasa dialami 3 bulan pertama tu memang tak boleh nak elak..

aizamia3 said...

Aku Ibu Muda:
hikhikhik.. nak kena makan ikut aturan.. nanti doc tanya..

aizamia3 said...

QueeN TerataI:
sedang mengalami..

aizamia3 said...

frometoyou:
insyaAllah..
moga selamat hendakNYA..

aizamia3 said...

Kancil 8349:
dah baca entry tu tapi belum larat nak buat.. :(

aizamia3 said...

Niena Pengembara Ilahi:
itulah.. tahap produktiviti bukan seperti biasa.. :(

aizamia3 said...

Prince Halilintar:
terima kasih sebab memahami.. ;)

ariana said...

Salam..good news rupanya..Tahniah ye..:)Take care~!

PinKy MoMMa said...

larling ai nak jugaaaaaaa..teringin nih! huhu doakan yer larlingku ;)

mama3A's said...

baru paham... tahniah maz.. berjangkit dr akak ker? ekekeke...

aizamia3 said...

ariana:
wsalam..
terima kasih kak.. ;)

aizamia3 said...

PinKy MoMMa:
insyaAllah.. rezeki tu ada.. doa dan usaha ye lalink.. ;)

aizamia3 said...

mama3A's:
hikhikhik..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...