Followers Remaja Purba

Saturday, March 17, 2018

Semakin kehilangan title #PerasanSlim?


Dari aku #PerasanSlim, memang sangat jarang nak bersarapan menu berat di tempat kerja TAPI sejak kes aku pengsan hingga dimasukkan ke hospital gara-gara terlampau taksub dengan diet, maka buat sementara aku kena rehatkan badan dan minda aku dari nak kembali #PerasanSlim tu.

Biarlah apa orang nak kata.. kembang setaman pun kembanglah.. tetap ada yang sayang kan.. cuma yang ralatnya dah satu kerja pulak kena mencari baju bersize baru. Part ni yang aku masih belum boleh terima kenyataan yang aku semakin kehilangan title #PerasanSlim aku tu.


Takpe.. sampai kekasihku seru nanti, #PerasanSlim lah kembali.




Baru-baru ni di tempat kerja..
Nasi lemak + sambal kerang + telur rebus sebiji (yang ni aku sengaja minta lebih) adalah menu pilihan aku.  Sesekali melayan tekak Melayu aku ni. Sampai bila nak menahan rasa kan.. kita makan je dulu. Asalkan sihat dan mengenyangkan serta tidak pengsan lagi - lebih-lebih lagi ketika waktu memandu. Nauzubillah.. jauhkanlah dari berlaku lagi seperti di SINI.


DAN..
Hari ni.. dari pagi tadi, bermulalah episod mengemas dan mengemas seperti apa yang dimulakan di SINI. Kalau tak kuat, tak hadap semua ni tapi apakan daya semua ini terikat dengan SYMP..



StatusHati: Dah tak lama dah lagi.. menghitung hari..



2 comments:

  1. kan? Sampai bila nak menahan rasa kan...
    tapi masalahnya saya tak pernah tahan rasa pun, bedal je semua..
    so, persoalan yang patut ditanya..bila lagi nk tahan rasa..? hahaha

    ReplyDelete
  2. nasi lemak :) yum yum...
    aida ni susah la hai nak diet nasi!
    nasi lemak?
    hampir tiap pagi...

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...