Followers Remaja Purba

Monday, March 5, 2018

Boleh #Murung macam ni..



Dulu.. lama dulu..
Pernah timbul isu nak beli 'rumah' baru tapi tak terbeli-beli kerana belum jumpa tempat yang sesuai selain dari kekangan kewangan. 


Tahun lepas..
Akhirnya satu unit 'rumah' takdelah baru 😕 akhirnya berjaya di beli. Part yang ni akan datang aku akan cerita.. eemm.. mungkin.. eerrr.. tengoklah..


DAN..
Kisah Terkini - MAC 2018

'Untuk makluman, pihak BP akan memindahkan keseluruhan aset di tingkat 12B ke (tempat baru.. ?).
Mohon kerjasama untuk tidak mengalihkan sebarang aset keluar dari tingkat ini.
Terima Kasih.'


Sebenarnya ini pemindahan kali kedua akan dilakukan di mana yang kali pertama telah dibuat pada tahun lepas.

Kisahnya..?? Kenapa aku tak pernah cerita di sini..? 🤔🤔🤔 Part yang ni aku belum bersedia nak share - boleh #Murung aku nanti. 


Gara-gara pemindahan tersebut:



Meja ping pong ini pun turut diangkut ke 'rumah' baru. Gelisah berhari-harilah selagi meja ni jauh dari #MakBudak and the geng. Dahlah ping pong menu tengahari terbaik aku. 


Berpisah akhirnya..


Kisah selanjutnya..?
Sesungguhnya aku masih belum dapat menerima.
Percayalah, sekiranya aku terserempak denganmu, aku lebih rela tidak mendekatimu kerana aku takut semakin parah rasa benciku ini. Habis berlapik dah ayat ku olah agar tidak terlalu ketara pada pandangan mata.


StatusHati: #MoodNaga 😤😤😤


3 comments:

  1. nampak macam marah jer tu
    nanti dah okay sila cerita semula :)

    ReplyDelete
  2. bg rietta, pindah tu penat...apatah lgi kalau pindahnya jauh.....

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...