Followers Remaja Purba

Sunday, March 4, 2018

Perlawanan Ping Pong Berpasukan di Cyberjaya


Kisah Jumaat lepas:
Kehadiranku di tempat kerja demi tuntutan tugas. Tiada yang memaksa untuk aku hadir dalam keadaan kesihatan mata yang masih belum pulih ni.. cuma ada sesuatu yang perlukan aku selesaikan. Yelah dari hari Selasa aku tidak hadir bertugas kan.

Dalam masa yang sama, aku tak nak dikata dek orang 'Main boleh, datang kerja tak boleh?' disebabkan aku akan beraksi dalan satu pertandingan ni. Sekurang-kurangnya takdelah yang akan mem'bawang'kan aku.


Hari ni si dia menemani #MakBudak bertugas



Kisah semalam:
#MakBudak kembali beraksi dalam perlawanan Ping Pong Berpasukan di Cyberjaya.
#MataBelumPulih 😎.. Ini memang tak dinafikan sampai sakit kepala menahan rasa tak selesa pada mata kananku ini.

'Dah sakit pun nak main jugak?'
Pada aku - mudah je. Selagi aku larat dan tidak membahayakan diri aku akan sertai. Paling utama dapat green light dari en. Hubby tapi dengan syarat - kena ada orang menemani.


Dak Adik sebagai peneman di sini..
Hampir seharian.. kebosanan dia..


Selepas perlawanan:
Alhamdulillah.. selamat sampai di rumah dalam keadaan mata berair teruk. Dah gaya macam orang menangis pulak..

Tahulah kalah.. Hanya berjaya di tempat kedua dalam Kejohanan Berpasukan Ping Pong di Cyberjaya.


Kisah hari ni:
Moga mataku ini cepat sembuh dan pulih seperti sediakala. 


StatusHati: Kalah kali ni tak bererti tewas selamanya..



3 comments:

Warisan Petani said...

Semoga cepat sembuh.

Hans said...

semoga mata kembali pulih

norhidana miswan said...

moga lekas sihat mata ko kak

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...