Followers Remaja Purba

Wednesday, November 5, 2014

Letih tapi puas hati..



Sambungan dari kisah Cendol Bakar Kg. Assam Jawa, Kuala Selangor di SINI..

Memandangkan dekat seminggu aku tak berjogging, petang Sabtu lepas aku usahakan balik.. ketagih pun ye.. sementara semangat juang masih tinggi belum menyusut baik aku teruskan aktiviti aku..
Alhamdulillah.. 5 pusingan penuh hampir 3 km (2.8 km) dalam masa 27 minit 9 saat.. bolehlah dari takde langsung..


dak Nuha yang seksi gitu dengan cubaan ala-ala duck face..


kaki gebu dak Nuha..



DAN yang ni pulak kisah petang semalam..

Macam biasa.. 5 pusingan penuh hari ni.. tapi aku tambahkan km nya sikit menjadikan genap 3km..
Stamina paling menarik ---> hampir lengkap 2 pusingan tanpa henti.. larian mengelilingi TDBi taman perumahan aku..
Letih tapi puas hati..
Thumbs up buat Mak Budak a.k.a Remaja Purba..


Malam tadi.. pergi klinik disebabkan lutut hubby cedera.. aku suspek sebab main futsal..
Moga beliau cepat sembuh hendakNYA.. susah hati bila beliau tak sihat.. sebab dah tentu aku tak dapat request menu best dari chef hubby.. kehkehkeh..




psstt: Walaupun berat badan macam yoyo tapi takpe.. slow and steady.. biar lambat tapi puas hati dengan hasilnya..



5 comments:

  1. Wahhh Kak Azie pun kalu boleh nak buat tapi apa daya. Masa kerja terlalu ketat maklum cari makan.

    Biar lambat tapi berhasil, ok lah tuh! Chaiyok!

    ReplyDelete
  2. chaiyookkkk...teruskan istiqomah berjogging.

    ReplyDelete
  3. biar lambat asal selamat ai...huhu

    ReplyDelete
  4. comelnyer dak nuha... cute!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...