Followers Remaja Purba

Tuesday, November 11, 2014

Akhirnya.. kena BLOCK sudah..



Web Filter Lite yang digunakan oleh Information Technology Department tempat kerja aku telah menyebabkan Social Networking Sites tak boleh lagi dibuka di pejabat sewenang-wenangnya..

Dalam ertikata sebenar aku tak boleh dah nak singgah ke teratak kengkawan dengan lebih kerap..
Ada blog yang aku boleh singgah.. ada blog kena block oleh Web Filter Lite ni.. termasuklah blog aku sendiri.. kehkehkeh.. padan muka tak boleh nak online dah..



Bila sekali kena macam ni.. berturut-turut pulak tu.. aku rasa macam kehilangan..
Tapi takpe.. kita sibukkan diri dengan kerja..
Masa untuk offline..


Dengan pesanan:
Make sure diri tak diganggu dan tak melayan gangguan



psstt: Ku terasa hambar dengan situasi semasa..



5 comments:

  1. Tu la pasal...sama mcm SA x leh dh tgok blog...tpkalau dot com ok...

    ReplyDelete
  2. online pakai hp lah... kan dah senang nak online pakai hp skrg ni

    ReplyDelete
  3. kalu rindu kene tgk kt hp lah kak.... huhuhui...

    ReplyDelete
  4. huhu....boringnya...
    jangan risau IT dihujung jari jd sis bleh pakai hp...hahaha

    ReplyDelete
  5. Alahai, kesiannya! Kat office saya okey lagi walaupun terang-terangan depan bos dok baca blog dan reply komen. Kalau kena block juga, mahu hilang dah senyumanku ^_^

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...