Followers Remaja Purba

Friday, November 1, 2013

Persediaan 'Last Minute'.. gggrrrrrr..


  • Nyata perancangan yang diberikan agak kelam-kabut..
  • Namun demikian, suka atau tidak aku kena hadapinya..
  • Putrajaya.. here I come.. ---> lebih tepat kat Presint 8..
  • Ok.. part ni aku tak berkenan sikit.. bukan apa.. asal aku masuk je Putrajaya confirm sesat..
  • Harap GPS.. lagilah aku sesat..
  • Hubby pulak tak dapat nak temankan aku.. lagilah aku rasa hilang punca sekejap..
  • Memandangkan minggu depan dah mula perlawanan tersebut, maka kenalah hadir untuk latihan pusat..
  • Semuanya ada kaitan dengan permainan yang aku join baru-baru ni..
  • Apa-apapun moga semuanya berjalan dengan baik walaupun tak sempurna mana..




psstt: Bak kata sorang bos aku ni.. 'Kalah itu pasti.. Menang itu luarbiasa..'




11 comments:

pha is said...

saya ada kawan yg asal dari area ampang. dia kat, dia lagi terrer jalan2 kat penang dari jalan area kl-selangor. dah belajar kat usm 4 tahun keluar merata, tapi time cuti kat rumah, dia terperuk kat rumah je.. hehehe

Kesuma Angsana said...

good luck yer !

the malay male said...

pakai 'waze'


setakat ini tidak pernah menghampakan dalam menunjuk arah jalan :-)

adrianna syaz said...

Semoga dipermudahkan segala urusan ya :)

Fina Sophie said...

sama! sy susah nak ingat map. harap husband sj. hsband ckp nti kalau dah hfl jln nti sy x hrp dia lagi. dia xnak hahaha. all best dear :)

www.sophiesm.com.kwn2 lain pun blh follow/singgah gak. ^^

Nurfaezah Abdullah said...

all the best dalam perlawanan tu :)

asyifa mustaffa said...

gud luck wat ever you do...skeping lah plak hari ni...kikiki...

Puan Kutu said...

mana tahu ada yg luar biasa boleh berlaku..gud luck..:)

.:fyzz:. said...

good luck...u can do it..chaiyok

ummuaidan said...

last minute preparation takper ...team terer..hehe

Khai♥Rin : anies said...

tp yg last minit tu yg best hehehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...