Followers Remaja Purba

Friday, November 1, 2013

Persediaan 'Last Minute'.. gggrrrrrr..


  • Nyata perancangan yang diberikan agak kelam-kabut..
  • Namun demikian, suka atau tidak aku kena hadapinya..
  • Putrajaya.. here I come.. ---> lebih tepat kat Presint 8..
  • Ok.. part ni aku tak berkenan sikit.. bukan apa.. asal aku masuk je Putrajaya confirm sesat..
  • Harap GPS.. lagilah aku sesat..
  • Hubby pulak tak dapat nak temankan aku.. lagilah aku rasa hilang punca sekejap..
  • Memandangkan minggu depan dah mula perlawanan tersebut, maka kenalah hadir untuk latihan pusat..
  • Semuanya ada kaitan dengan permainan yang aku join baru-baru ni..
  • Apa-apapun moga semuanya berjalan dengan baik walaupun tak sempurna mana..




psstt: Bak kata sorang bos aku ni.. 'Kalah itu pasti.. Menang itu luarbiasa..'




11 comments:

  1. saya ada kawan yg asal dari area ampang. dia kat, dia lagi terrer jalan2 kat penang dari jalan area kl-selangor. dah belajar kat usm 4 tahun keluar merata, tapi time cuti kat rumah, dia terperuk kat rumah je.. hehehe

    ReplyDelete
  2. pakai 'waze'


    setakat ini tidak pernah menghampakan dalam menunjuk arah jalan :-)

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan segala urusan ya :)

    ReplyDelete
  4. sama! sy susah nak ingat map. harap husband sj. hsband ckp nti kalau dah hfl jln nti sy x hrp dia lagi. dia xnak hahaha. all best dear :)

    www.sophiesm.com.kwn2 lain pun blh follow/singgah gak. ^^

    ReplyDelete
  5. all the best dalam perlawanan tu :)

    ReplyDelete
  6. gud luck wat ever you do...skeping lah plak hari ni...kikiki...

    ReplyDelete
  7. mana tahu ada yg luar biasa boleh berlaku..gud luck..:)

    ReplyDelete
  8. last minute preparation takper ...team terer..hehe

    ReplyDelete
  9. tp yg last minit tu yg best hehehehe

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...