Followers Remaja Purba

Sunday, November 3, 2013

Dewan Serbaguna Presint 8 dan E12, Putrajaya


  • Bagi aku...---> bila melibatkan urusan di Putrajaya, tiada lain selain dari perkataan SESAT..
  • Walaupun telah diberikan petunjuk arah malah siap lukiskan peta.. pun aku boleh sesat jugak..
  • Biasanya jadi macam ni.. waktu aku pergi berseorangan.. tak pernah berjaya dengan jayanya masuk ke Putrajaya tanpa sesat..

(Khamis - 31 Oktober 2013)



Latihan pusat di Dewan Serbaguna Presint 8..



Jumaat - 1 November 2013..
Team aku sebagai pemain jemputan di E12, Putrajaya..


Tempat ni aku dah biasa pergi tapi tiap kali pergi ada orang hantar.. 
maka tang parking memang tak pernah amik tau..
Ni berhenti tepi menunggu sorang lagi kawan sebab aku tak tahu nak parking kat mana..


Perlawanan hanya dapat dijalankan selepas pukul 4.30pm..
Aku dan team aku sejak pagi dah ada di sini.. puas training..


 Perlawanan untuk wanita diadakan dahulu memandangkan dah lewat petang..

 
 Manakala perlawanan untuk lelaki berterusan sampai ke malam..

  • Part ni memang kami yang team wanita dah tak larat nak menunggu.. tapi berbaloi sebab perseorangan dan beregu wanita.. team aku menang.. ---> Tahniah buat kami..
  • Kali pertama aku balik berseorangan waktu malam dari Putrajaya.. ---> sesat jugak.. kehkehkeh..
  • Nak masuk MEX tapi aku boleh selamba terus masuk balik ke Putrajaya.. huhuhu..
  • Tapi akhirnya aku selamat sampai rumah selepas 45 minit memandu..
  • Dan tak habis kat situ..
  • Hubby ajak makan kat luar.. camane aku tak demok.. makan berat waktu malam..

 
Muka letih nak tidur..




psstt: Badan rasa sengal-sengal.. lenguh rasa tegang otot kaki..

last psstt: Bermula esok aku akan lebih sibuk dan rutin berubah 180 darjah..




11 comments:

  1. wow ping pong..fyzz mmg tak reti main...

    ReplyDelete
  2. owh. pi lawan main ping pong rupanya...

    ReplyDelete
  3. putra jaya banyak pintu masuk dan keluar, saya keje kat sana pun pergi balik dgn jiran..ada lesen tapi tak berani..hi hi

    ReplyDelete
  4. Hahahaha.. u are not alone! Saya pun selalu sesat bila masuk Putrajaya...

    Main pingpong?Wowww! Dah lama tak main...:)

    ReplyDelete
  5. dah agak dah...p lwan ping pong...tahniah !

    apakah yg berlaku smpi berubah 180 darjah itu??

    ReplyDelete
  6. saya tak sesat kat putrajaya tp kalau shah alam sy sesat.. walaupun gi byk kali.. asyik tak cam je :)

    ReplyDelete
  7. uncle pon sesat....

    sebab tu uncle selalu 'putar'jaya di putrajaya...

    kah kah kah!

    ReplyDelete
  8. masuk putrajaya cuma tak sesat kat masjid jer..hehe..
    tahniah..main kat ukm lak yer..

    ReplyDelete
  9. sm la cm sy kalu msk putrajaya mesti sesat la

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...