Followers Remaja Purba

Thursday, November 21, 2013

Buat kedua ibubapaku..



Ya! Allah.. Ya! Tuhanku..
Cucurilah rahmat kepada ibubapaku sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sayang memelihara dan mendidik aku semasa kecil..


Ya!Allah.. Ya!Tuhanku..
Kau peliharalah kedua ibubapaku agar sentiasa sihat dan kuat dalam menjalani kehidupan seharian..





psstt: #Feeling rindu..




24 comments:

Cik Puan Fadli said...

windu gak kat mak abah i..huhu..

Kakcik said...

Amin Ya Rabbal Alamin...

asyifa mustaffa said...

Amin...

Nurzakiah Hanum said...

amin

Cik Puan Rara said...

Amin.weekend ni balik kg ye.

ummuaidan said...

ameen...tumpang rindu jgk...hehe

JunAina said...

Amin...

Doa anak2 dengan penuh kasih sayang.

Cik Asma BLuppy said...

amin. semoga ALLAH makbulkan doa tu.

are_lin@yu said...

amin3..moga yg terbaik utk kedua ibu bapa kita..

Kakzakie said...

Untung merindui mereka yg masih ada peluang. Kalau macam kakak ni mak dah lama pergi Ai..

Kesuma Angsana said...

amin2...

Nurfaezah Abdullah said...

Aamiin :)

Cikda said...

amin.. alfatihah buat kedua mereka juga.. amin2

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Ameen... Semoga diberikan kesihatan yg baik :)

adrianna syaz said...

Amin :)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

lizz said...

amin...saya pun rindu kat mak ayah juga..

the malay male said...

amin

Rai Ourkizuna said...

amin..saya pun rindu..

Cik Ummi said...

amin..
semoga parents akk dikurniakan umur yang berkat dan kesihatan yang bermanfaat.

love u kak ! :)

p/s: nnt bile ank2 akak dah besar, dorang plak yang mendoakan akk macam tu. hehe

Pha Is said...

ameen..

Tinta Lana said...

Salam.

Amin..

Rindu kat org tua ya kak.. saya depan mata, pun rindu juga..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...