Followers Remaja Purba

Thursday, November 21, 2013

Buat kedua ibubapaku..



Ya! Allah.. Ya! Tuhanku..
Cucurilah rahmat kepada ibubapaku sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sayang memelihara dan mendidik aku semasa kecil..


Ya!Allah.. Ya!Tuhanku..
Kau peliharalah kedua ibubapaku agar sentiasa sihat dan kuat dalam menjalani kehidupan seharian..





psstt: #Feeling rindu..




24 comments:

Fazlina Ridzwan said...

windu gak kat mak abah i..huhu..

Kakcik Seroja said...

Amin Ya Rabbal Alamin...

asyifamustaffa said...

Amin...

Anum said...

amin

safurara said...

Amin.weekend ni balik kg ye.

Umm AA said...

ameen...tumpang rindu jgk...hehe

JunAina said...

Amin...

Doa anak2 dengan penuh kasih sayang.

Cik Asma BLuppy said...

amin. semoga ALLAH makbulkan doa tu.

are_lin@yu said...

amin3..moga yg terbaik utk kedua ibu bapa kita..

Kakzakie Purvit said...

Untung merindui mereka yg masih ada peluang. Kalau macam kakak ni mak dah lama pergi Ai..

Anonymous said...

amin2...

Unknown said...

Aamiin :)

Cikda said...

amin.. alfatihah buat kedua mereka juga.. amin2

cahayahidupku.blogspot.my said...

Ameen... Semoga diberikan kesihatan yg baik :)

Adriannasyaz said...

Amin :)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

uncle gedek said...

Aaaamin.....

(sapu 2 tapak tangan ke muka)

lizz said...

amin...saya pun rindu kat mak ayah juga..

ewanthology said...

amin

Unknown said...

amin..saya pun rindu..

Cik Ummi said...

amin..
semoga parents akk dikurniakan umur yang berkat dan kesihatan yang bermanfaat.

love u kak ! :)

p/s: nnt bile ank2 akak dah besar, dorang plak yang mendoakan akk macam tu. hehe

Pha Is said...

ameen..

Tinta Lana said...

Salam.

Amin..

Rindu kat org tua ya kak.. saya depan mata, pun rindu juga..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...